Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
*geen zin om terug te zoeken en te quoten*

Ik las stuk terug dat jullie een soort gelijk regelement aanhouden als dat van de st.net sprintcompetitie, maar dat dit niet geheel hetzelfde zal zijn?
Zijn daar al duidelijkheden over? :)

Slome said:
*geen zin om terug te zoeken en te quoten*

Ik las stuk terug dat jullie een soort gelijk regelement aanhouden als dat van de st.net sprintcompetitie, maar dat dit niet geheel hetzelfde zal zijn?
Zijn daar al duidelijkheden over? :)

Ja voor de regels worden de regels van st.net compititie aangehouden

deze dus :

Een paar uurtjes geleden een mailtje gekregen van Red-Bull als alles goed gaat zullen deze ook aanwezig zijn met de promogirls +ralf+

robo5 said:
Een paar uurtjes geleden een mailtje gekregen van Red-Bull als alles goed gaat zullen deze ook aanwezig zijn met de promogirls +ralf+

Das ni echt nodig ikke en sanne zoude da zeker even goed doen :p :#

Slome said:
Nemen ze ook Red-Bull mee? :p anders moet ik zelf nog voorraad inslaan en meesjouwen :rolleyes:

Voorraad inslaan is niet nodig er is Red-Bull te koop @ meeting , van 16.00 - 18.00 u zullen de promogirls wel zorgen voor je voorraad ! 9||6

NRG_AeroX said:
Jammer dat je geen koelvloeistof mag gebruiken :(

ja man spijtig wel maar er zal altijd wel iemand zijn die dat wat lekt ofzo en dat veroorzaakt dan plekken etc je weet zelf ook wel wat er allemaal van komt maar water mag wel eh :p

Charis said:
Das ni echt nodig ikke en sanne zoude da zeker even goed doen :p :#

Ik ben niet zo een geschikt meisje omdat te doen. Ik ben nogal bescheiden dus... Ik vind het een goed idee dat ze komen.

Status
Not open for further replies.
Back