Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
da minimi said:
ik kom ook met scoot als vinny hem op tijd klaar heft greetz

vinny heeft het de laatse tijd wel heel druk moet iedereen zen scoot klaar maken mja komt heus wel in orde hoor ik help er zelf ook wel wat greetz

ik ga wel komen denks met een maat van me
mhr speed rox 20,3 pk's
en ik zelf pk's ? onbekend
moet nog banken maar we zijn der zeker bij

hoop mooie meeting met leuke uitdagingen om te sprinten

Dat zal toch wel? :)

Heb bij de weerboer alvast goed weer besteld. Zou ergens rond 22 mei geleverd worden in Lint. Snelle service -:-

Slome said:
Dat zal toch wel? :)

Heb bij de weerboer alvast goed weer besteld. Zou ergens rond 22 mei geleverd worden in Lint. Snelle service -:-

nog 17 daagjes :D dus ales er iemand goed met weergoden kan praten zou ik willen vragen of tie ff kan vragen dat het dan droog is en een graadje of 20. :P

Zeg, zou een 10'pk kans maken ? Anders zou mn maat zijn scoot wel willen meenemen met mij... Greetz ;)

Sadoke88 said:
Zeg, zou een 10'pk kans maken ? Anders zou mn maat zijn scoot wel willen meenemen met mij... Greetz ;)

Rijd geowon voor de fun mee.

Over 15daagjes is het zo ver mensen.

Ik kom met de HJ crew, te herkennen aan:
Mijn zadelhoes :P
Chroome Runner
AMG ROX
Bob Marley Rox (frame racer)
Witte bus
Groene bus.
En als het goed is een tent om onder te zitte :P

Wie vertrekken der hier nog meer uit omg. sprang capelle enzo?

HJ EVO ROX said:
Rijd geowon voor de fun mee.

Over 15daagjes is het zo ver mensen.

Ik kom met de HJ crew, te herkennen aan:
Mijn zadelhoes :P
Chroome Runner
AMG ROX
Bob Marley Rox (frame racer)
Witte bus
Groene bus.
En als het goed is een tent om onder te zitte :P

Wie vertrekken der hier nog meer uit omg. sprang capelle enzo?

ikke, vanuit best (jeweetog)
ik denk wel dat ik aanwezig ben, tussen 4 en 6 :rolleyes:

ik heb gisteren is met charis over de meeting bezig geweest we hebben besliste van geen schakels te laten mee rijden sorry voor die mensen maar ik denk dat er nu al zeer veel volk gaat komen en dat gaat voor overlast zorgen ook mensen met boosters ac dan bedoeld mensen met enkel een pijpje enzo zullen op een wachtlijst worden gezet zodat de echte sprintscootjes voorrang krijgen daar hebben de toeschouwers veel meer aan dan een orgi scootje met een uitlaat onder ook sorry voor die mensen maar we moeten zulke beslissingen nemen over een limiet zijn we nog aant het denken mss wat mensen dat enkele voorstellen hebben laat ze maar komen .

het sprinten zelf zal zo gaan :

vanaf dat je je habt ingeschreven en een hesje hebt kan je al wat oefenen vrij sprinten kennis maken met het systeen enz... tot een 15 min voor de competitie echt begint zodat iedereen toch wel zeker meer als 2 keer heeft gereden want dat vond ik maar niks in jubbega . Om 14.00u zal de competie beginnen op tijd ook hoeveel scoots er zullen doorgaan na 2x te hebben gesprint staat nog niet vast moet ik het nog eens over hebben met enkele mensen na de competitie kan er nog vrij worden gesprint tot 19.00 u daarna zal de bekeruitrijking plaatsvinden

Bart.T@zipsp said:
wat is dus het maximaal aantal toegelaten mensen niet dat er 300 man komt en maar 200 mee mag doen ofzow

dat ga ik nog bespreken als het aan mij ligt max van 200 het zijn maar 2 klasses we hebben een scooter klasse en een scooter special klasse dus ik denk dat dat wel goed is

Bart.T@zipsp said:
ja ok dus stel er is een max van 200 en er komt 300 man :)
dan ben je wel mooi genaaid dus? waarom niet vooraf inschrijven?

ook aan ged8 maar zou het daarvoor niet wat laat zijn denk je ?

Status
Not open for further replies.
Back