Joël
Weight kills accel
Joël said:Gaat er op dezelfde weg gereden worden als op de foto??
Geen asfalt?
Kan iemand van de organisatie svp antwoord geven?
Wordt het dezelfde weg (zoals op de foto) ?
Joël said:Gaat er op dezelfde weg gereden worden als op de foto??
Geen asfalt?
Joël said:Kan iemand van de organisatie svp antwoord geven?
Wordt het dezelfde weg (zoals op de foto) ?
antonrox said:Komt het formulier hier in dit topic te staan ? op de 1ste pagina ?
VRC-ROX said:ja dezelfde weg is daar een probleem mee soms
Ferreltje said:kan iemand ook ff zeggen als kappen verplicht zijn.. anders moet ik weer beune net zo als voor jubega(plakband)
Joël said:Het was maar een vraag.
Voor mij is een klinkerweg ongeschikt, vandaar dat ik het wilde weten. Scheelt mij weer een ritje naar België.
Sander said:Een brommersprint organiseren op een klinkerweggetje is het zelfde als proberen te zeilen op een grasveld, of te skieen op schuurpapier. :X |(...
Gelukkig was ik toch al niet van plan te komen... Btw, wat was er met de VRC-scooters @ jubbega? liepen niet helemaal lekker... toch?
Sander said:Een brommersprint organiseren op een klinkerweggetje is het zelfde als proberen te zeilen op een grasveld, of te skieen op schuurpapier. :X |(...
Gelukkig was ik toch al niet van plan te komen... Btw, wat was er met de VRC-scooters @ jubbega? liepen niet helemaal lekker... toch?
VRC-ROX said:jep scooter klasse kappen verplicht scooter special liefst ook kappen op
RobinV said:Sander, dat zei ik ookal O wat liepen die dingen zo hard, en o zoveel peekaas :+
Mja, het zal allemaal wel.
22 Mei ben ik iig @ demodag :#
socketje said:Nu zegt ge me kappen op die 2 weken dat er nog zijn kan ik geen kappen fixen ze :s, moet het echt op mijn scoot of niet ?
Want ik weet ni in welke klasse ik kom ze:s
ErwinB said:Dan zal ik alvast wat lucht uit mijn schokdempers laten tenminste het is de bedoeling dat ik ook weer kom.
ps: zijn er weer even grote bekers als vorig jaar?
ErwinB said:Dan zal ik alvast wat lucht uit mijn schokdempers laten tenminste het is de bedoeling dat ik ook weer kom.
ps: zijn er weer even grote bekers als vorig jaar?