26 September Legale meeting ( Belgie ) Power - Sprintcontest Lint

ow ow

die roode sonic is lang nog niet af die hebbe we maar eventjes snel in elkaar geveezen he ;) de poulies zijn besteld de vertanding en de carbu + alu aanzuigstuk ook en motor gaat als de stukies er zijn uit elkaar voor frees werken sorry maar 14.03 zonder bank afgesteld is geen slechte prestatie grtz fluorzip;)
 
Razma said:
simpel:
start Knapuh vs Bike-Design.tk team..

licht op groen, knapuh weg en die aerox valt stil..
daarna liep ie kwaad weg en kwam terug en zei dat plots knapuh een valse start had gemaakt (maar het rode licht brandde echt niet, terwijl al z'n vrienden zogezegd wel een rood licht hadden gezien).

Naja, daarna ging ie plots nog een keer rijden in de wedstrijd, wat dus absoluut niet de bedoeling was. Dus ook hiervoor werd hij gediskwalificeerd...
Resultaat: een hoop gezeik over iets wat meer dan duidelijk was. Om alle verdere problemen te vermijden werd er nogmaals gereden en won knapuh toch... einde verhaal

De1° rijder van aerox is niet de eigenaar. Daarom was er wat frustratie na het stilvallen. Daarom moet er dringend een sprint & (sportief) regelment komen.
Hopelijk zien we het voorval door de vingers. En dat iedereen, komend sprint seizoen kan starten met een propere lei.
Knapuh wou direct terug rijden. Beide hebben elkaar hand gegeven na sprint.
Wat spanning was het. Zand er over, Knapuh was het snelste en had meeste vermogen in Lint. Voila.
 
Ruchel said:
zou kunnen... maar ik denk toch echt aan de afstelling ligt want :trekveertjes waren toch te slap(dus moeite met zijn power band te bereiken). sproeier te groot (waren nog niet binnen dus daar 1 gekocht die toch te groot was) en orginele halfpouli . rollers waren te licht . (onsteking is ook nog niet perfect maar wel goed) dus die dingen worden gefixt en dan gaan we zien.

en was dat op de bank van koopmans de eerste run hehe?
We zullen wel zien dan ;)
En het was idd op de Koopmans bank. 1ste run zat op 27-28pk ofzo op de Koopmans bank :) Na wat aanpassingen de 30 gehaald, wat dus op een pk of 24 neerkomt op een Tovami oid. En dat gewoon met de std. cilinder.


Verder nog een lijstje met de gescoorde vermogens wat ik opeens in me mailbox vond van Vinny :W (hoe kom jij aan mijn adres? :p)

19,43 van Knapen zijn Zip.
Dan Andere ZIp Sp Twins , witte -> 18,7
Aerox Groen (Afgesteld door mij) -> 18,52
Aerox Zwart-Wit (idem) -> 18,2 wel piek (Athena Racing Vinny tuned)
Beunhaas -> 17,8 (had wat problemen met slip) zal ook wel 18+ scoren denk ik.
Runner 2Fast, met wel overtoeren !! -> 17,5 (Eigenaar vertelde dat scoot niet was afgesteld
Ac ZIP -> 17,3
 
ja mijn cil is ook std en blijft dat ook . zoals je daar neer zet was hij niet afgesteld idd ja. maar komt goed ben nu bezig met afstellen .
 
polini sprinter said:
hallo mensen ik ben henri
ik ben de eigenaar van de Twinszip ac
ik heb een leuke dag gehad in belgie
en ben kei blij met mun 17.3 pk
ik heb al weer zin in de volgende meeting


Vette zipjes die van Twins ;)
 
Nog enkel fotootjes

Ben er nog een paar tegengekomen online ! :

10912.jpg

10915.jpg

10917.jpg

10918.jpg

10920.jpg

10921.jpg

10922.jpg

10923.jpg

10924.jpg

10926.jpg

10927.jpg

10929.jpg

10930.jpg

10931.jpg

10932.jpg

10934.jpg

10935.jpg
 
Negatieve punten

Hallo ik ben nieuw op deze site maar ik ben een van de organisatoren van de meeting.
De politie had ons gevraagd om een blad met negatieve punten, dingen die nog moeten verbeteren voor de volgende meeting op te stellen, zijn er hier mensen die op de meeting waren en iets weten?
 
* parkeren iets aanwijzen (dus waar mensen auto's moeten zetten etc)
* volgende maal de weg naar de voetbalvelden proberen af te sluiten :)
* entree etc ging prima, geluidsoverlast is er denk ik niet echt geweest (of wel?)
* sprints ging ook prima, maar volgende maal met tijdsmeting dan ;)
 
Er was een aanduiding van een parking maar ik denk dat niet veel mensen dit gelezen hebben.
Geluidslast is er idd niet geweest
en die tijdsmeting ja dat was nog een probleem maar daar gaan we volgend jaar zeker aan werken!
 
Positief gesprek gemeentepolitie

Zonet positief gesprek gehad met de politiecommisaris van de gemeente

gepraat over de negatieve punten en de punten die verbeterbaar zijn .

- Parkinaanduiding verbeteren
- Wild warmrijden voorkomen
- Meer organiserend personeel , duidelijk zichtbaar maken
- Meer controle

+ Volgende meeting zal de grote parking achteraan ook volledig beschikbaar zijn
+ Meeting oprganiseren op datum dat er geen voetbal is.(geen doorgang auto's)
+ Straten zullen volledig afgezet worden
+ Aparte strook voor warm te rijden

+++ Planning volgende meeting waarschijnlijk Mei 2005


POWER - SPRINTCONTEST LINT 2005 (onder voorbehoud)
 
Back
Top