26 September Legale meeting ( Belgie ) Power - Sprintcontest Lint

Mol said:
Ik zou zeggen, stel hem af en ga nog een keer banken :p
Toen ik de 1ste run maakte was het gelijk al dik over de 20pk, dus ik denk dat er toch iets niet helememaal goed is. Maargoed, uiteindelijk zal het vast goedkomen. Suc6 ermee.

zou kunnen... maar ik denk toch echt aan de afstelling ligt want :trekveertjes waren toch te slap(dus moeite met zijn power band te bereiken). sproeier te groot (waren nog niet binnen dus daar 1 gekocht die toch te groot was) en orginele halfpouli . rollers waren te licht . (onsteking is ook nog niet perfect maar wel goed) dus die dingen worden gefixt en dan gaan we zien.

en was dat op de bank van koopmans de eerste run hehe?
 
simpel:
start Knapuh vs Bike-Design.tk team..

licht op groen, knapuh weg en die aerox valt stil..
daarna liep ie kwaad weg en kwam terug en zei dat plots knapuh een valse start had gemaakt (maar het rode licht brandde echt niet, terwijl al z'n vrienden zogezegd wel een rood licht hadden gezien).

Naja, daarna ging ie plots nog een keer rijden in de wedstrijd, wat dus absoluut niet de bedoeling was. Dus ook hiervoor werd hij gediskwalificeerd...
Resultaat: een hoop gezeik over iets wat meer dan duidelijk was. Om alle verdere problemen te vermijden werd er nogmaals gereden en won knapuh toch... einde verhaal
 
afcbf said:
Vandaag 28-09-2004 staat er een artikel met een foto van in Het Laatste Nieuws ! (Belgische krant)

meeting20gazet.jpg


inne jij, in dit stukje wat je kunt lezen, staat dus de naam van die jongen, die irritante jongen, want hij had volgens de jury de mooiste scooter +ralf+ :D

en je mag best mijn foto's gebruiken hoor... die op pagina 5 staan volgens mij :D

edit: Jah ik zie het nu ook :D :D
 
ok.. dan gaat ie meteen de zwarte lijst op...
hoe dat allemaal gaat werken wordt binnenkort bekend...

(PS: links op de foto in de krant staat ie een stukje nog op)
 
ik heb filmpje van die start,je kan idd zien dat het geen valse start is.
ook is duidelijk te horen dat hij "bwuuuuuh" doet als hij volgas wil geven :L
iemand met webspace? :p

btw inne,nice pics van men booster 8)
lol @ die gele zip @ grond :L
 
hehe

hehe hij had tog de mooiste scooter ander zijds dat ik mijne veeeeel mooier vind blauwe zip met oranje velgies hehehehe ik kom meteen naar de volgende meeting die komt blok licht nou uit elkaar voor freeswerkjes ;) enzovoort en dan gaat ie op de bank voor een voledige afstelling ;) dat komt wel goed zo :D die zwarte lijst tjah het is spijtig dat die er moet komen echt waar maar blijkbaar moet het wel grappig dat ie weg liep naar zen huis waar naar zijn eige zeggen de electro niet goed was he
 
thierry@fluorzi said:
das wel chill razma ik heb me zip die blauwe dan die roode sonic die is door mij getuned en di ebordauxe zip die stuk lipe heb ik ook gemaakt :D
mja,die rode sonic,is niet echt goede reclame voor je vind ik :p
je zip is wel erg netjes,jammer dat die nog niet zo goed liep
 
Back
Top