3 September legale meeting Hoorn

Jz. said:
Ik ben ook wel aanwezig 8) :+

@ anne, reed jij laatst met compleet witte area + c20 @ wieringerwerf :eek: ?


ja :eek: , dat was area in brakke onafstel-modus.
nu compleet anders.

btw dag erna(4 sept. dus) is er meeting in opmeer
pm maar voor beetje info :)
 
GsusSindustries said:
ja :eek: , dat was area in brakke onafstel-modus.
nu compleet anders.

btw dag erna(4 sept. dus) is er meeting in opmeer
pm maar voor beetje info :)


mwa zo te zien zat r genoeg potentie in want ik heb em alleen maar met z`n voorwiel in de lucht gezien :+:p


maarja ik ben op allebei de meetings wel aanwezig ..

mzzl:*
 
Ben dus net terug na onderweg ff een v-snaar ge0wnt te hebben :L

Toen ik aankwam.. eerste reactie: ziet r leuk uit. Van veraf zag ik vet veel scooters. kwam ik dichtbij bleek het dat deze dus van HZ zelf waren :| verder stonden r 5 scooters van andere mensen :+

Waren paar minibikes aan het rijden op een klein stukje asfalt.

Ben toen maar ff rondje wezen rijden door hoorn zelf.

Later aangekomen was er al wat volk. O.a. een groen zipje dat te koop stond. Knalde wel goed maar was al heel snel weer weg.. * omdat er natuurlijk niet gespint mocht worden, iig niet op de openbare weg :p *
Iemand op een neo`s heeft dat ook gemerkt toen hij in 1 keer een motormuis achter zich had 8)

Voor de rest..
tsjah het was echt TE rustig gewoon :X

Heb ook nog klein stukje van de stuntshow gezien maar vond er niet echt veel aan. Maarja smaken verschillen natuurlijk :W

naja ik ga iig niet meer naar zo`n meeting heen. iig niet als er tegelijker tijd een andere meeting is waar WEL gespint mag worden :)


mzzl :*
 
Ja ik was er ook 11 uur ongeveer stond eigenlijk te w88 op de testbank maar die kwam maar niet en het duurde me te lang, zag alleen maar minibikes en 4 standaard scooters.

Later kwam er dus een gast met 125cc racer dus ging ff tegen hem sprinten kwam meteen een {! {! MONGOOL van HZ aangelopen helemaal chagerijnig van jaaaaa nuuu stoppen en weet ik veel wat hij allemaal zei.. maar ben meteen weer weggegaan want het was geen moer aan.

je was al snel met een NRX daarzo
 
Het was geen sprint meeting..... vindt je het dan raar dat ze zeuren?

en sja ook al was je de snelste met een Nrx, boeie mog toch niet gesprint worden :)
 
churchester said:
Ja ik was er ook 11 uur ongeveer stond eigenlijk te w88 op de testbank maar die kwam maar niet en het duurde me te lang, zag alleen maar minibikes en 4 standaard scooters.

Later kwam er dus een gast met 125cc racer dus ging ff tegen hem sprinten kwam meteen een {! {! MONGOOL van HZ aangelopen helemaal chagerijnig van jaaaaa nuuu stoppen en weet ik veel wat hij allemaal zei.. maar ben meteen weer weggegaan want het was geen moer aan.

je was al snel met een NRX daarzo

Reed jij op die rox zonder kappen?
 
Back
Top