Wim Hoi? 21 August 2004 #22 neej er mochten geen sprints gereden worden van de politie, al werd het wel gedaan dan werd direct alles afgelast geloof ik. maar "DT" zei dat er achter waren bosjes en daarachter kon je gekloof ik nog wel een sprintje trekken (illigaal sprinten dus)
neej er mochten geen sprints gereden worden van de politie, al werd het wel gedaan dan werd direct alles afgelast geloof ik. maar "DT" zei dat er achter waren bosjes en daarachter kon je gekloof ik nog wel een sprintje trekken (illigaal sprinten dus)
D DamienTibbert Well-Known Member 25 August 2004 #23 RS-Vale-46 said: neej er mochten geen sprints gereden worden van de politie, al werd het wel gedaan dan werd direct alles afgelast geloof ik. maar "DT" zei dat er achter waren bosjes en daarachter kon je gekloof ik nog wel een sprintje trekken (illigaal sprinten dus) Click to expand... klopt mooie baan ligt nog geen 200 meter verderop (1km asfalt)
RS-Vale-46 said: neej er mochten geen sprints gereden worden van de politie, al werd het wel gedaan dan werd direct alles afgelast geloof ik. maar "DT" zei dat er achter waren bosjes en daarachter kon je gekloof ik nog wel een sprintje trekken (illigaal sprinten dus) Click to expand... klopt mooie baan ligt nog geen 200 meter verderop (1km asfalt)
ABT Rocket Well-Known Member 27 August 2004 #25 wnr volgt het kaartje dan als ik weet swaar da ligt kom ik zeker af.
M m.b. ark l.c. m.b. manston .nl 30 August 2004 #26 ow das nou weer jammer die datum dan is ons nieuwe projectje net niet af :S is nou weer jammer de planning is dat ons mhr zipje iets van 20 sept af is,, naja dan maar de volgende meeting ff testen g.r. [m.b. tuning]
ow das nou weer jammer die datum dan is ons nieuwe projectje net niet af :S is nou weer jammer de planning is dat ons mhr zipje iets van 20 sept af is,, naja dan maar de volgende meeting ff testen g.r. [m.b. tuning]
Dhr Projectx17 >>>Anarchy 2005 1 September 2004 #27 kommen er nog mensen uit het land naar deze meeting ?
Wim Hoi? 4 September 2004 #28 tsjaah als er iemand een kaart kan regelen richting Wieringenwerf. Je moet over de A7 en dan afslag 13 (slootdorp) dan rechts over een rontonde en dan weer rechts en dan ber je er aan je rechterhand is het terein. wel een mooie plek!!
tsjaah als er iemand een kaart kan regelen richting Wieringenwerf. Je moet over de A7 en dan afslag 13 (slootdorp) dan rechts over een rontonde en dan weer rechts en dan ber je er aan je rechterhand is het terein. wel een mooie plek!!
R Razma Well-Known Member 7 September 2004 #30 ik was helemaal vergeten dat het race Zwolle was.. dus helaas kom ik niet met een standje, maar gewoon zelf @ scooter..
ik was helemaal vergeten dat het race Zwolle was.. dus helaas kom ik niet met een standje, maar gewoon zelf @ scooter..
SpeedfightDoc. Fabian was hier 11 September 2004 #32 Het weer is goed, ik zie jullie met een paar uurtjes wel *D
E eguna Well-Known Member 11 September 2004 #33 Echt balen maar ik kan der niet bij zijn.. leek me best tof als eerste meeting maarja andere keer beter, have fun!
Echt balen maar ik kan der niet bij zijn.. leek me best tof als eerste meeting maarja andere keer beter, have fun!
R Razma Well-Known Member 11 September 2004 #36 de opzet was op zich goed, maar het volk kansloos http://www.scootertuning.net/showevent.php?ID=70
SpeedfightDoc. Fabian was hier 11 September 2004 #39 Tsja het leek er wel op he, al die gekke negers wheelies op die runners +ralf+ Mja opzich wel leuk dagje geweest
Tsja het leek er wel op he, al die gekke negers wheelies op die runners +ralf+ Mja opzich wel leuk dagje geweest
D DamienTibbert Well-Known Member 11 September 2004 #40 SpeedfightDoc. said: Tsja het leek er wel op he, al die gekke negers wheelies op die runners +ralf+ Mja opzich wel leuk dagje geweest Click to expand... Die lichtblauw met grijs maakte nog een aardige schuiver na een van de vele wheelies oh ja http://tcm.photosite.com voor wat pics Last edited: 11 September 2004
SpeedfightDoc. said: Tsja het leek er wel op he, al die gekke negers wheelies op die runners +ralf+ Mja opzich wel leuk dagje geweest Click to expand... Die lichtblauw met grijs maakte nog een aardige schuiver na een van de vele wheelies oh ja http://tcm.photosite.com voor wat pics