Legale Scootermeeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.

zip

Well-Known Member
24 th of august is het weer zo ver!

Nu we er zeker van zijn dat we een vergunning hebben kunnen we beginnen met organiseren.

Er zal een stuk afgezet worden waar gesprint kan worden met helm. Verder zullen we kijken of we nog een ander stuk kunnen afzetten om stunts uit oefenen. Verder moeten we nog bekijken hoe we het stuk om te sprinten afzetten. Wij denken aan zelf aan afzetlint en strobalen maar dit wordt in ieder geval geregeld.

Verder zal er tijdens de meeting een frietkar aanwezig zijn voor de hongerige mensen.

We hopen dat het weer net zo druk word al de vorige keer +/- 250 man. We hebben dit keer wel een vergunning voor een ander stuk als de vorige keer omdat dat stuk van de vorige keer in een bocht liep.

We hopen dat jullie allemaal komen.

Volgende week als de vergunning op papier binnen is zullen wij hem hier posten.

Info check: http://www.meetingteam.nl

Hier ligt het:

oisterwijk.jpg



Het zal beginnen om 13.00 uur en zal eindigen om 18.00 uur
Het adres is de nedervonder
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by speed195
alle nerds op een kluitje, ik kom ook lachen :|

gaat iedereen weer door elkaar heen ''blazen'' ofwat?

Wie is er hier nu de nerd? als je niet wilt komen blijf je thuis...
 
Het zal dit keer volledig af worden gezet met lint en dranghekken. En er zal verzocht worden om achter het lint te gaan staan met de scoots zodat we genoeg ruimte hebben om te sprinten. Verder is het dragen van een helm tijdens het sprinten verplicht en adviseren wij ook een killswitch maar omdat wij willen dat iedereen kan sprinten verplichten dit niet. En ja we hebben een ander stuk als vorige keer. Helemaal recht.
 
zo te horen is het allemaal netjes geoganiseerd, denk dat ik wel ff me face kome laten zien.
 
nou, ik ben op het moment nog bezig met het kopen van een yamaha spy, die ik ga laten spuiten in team jaguar kleuren, dus mocht je zon ding zien, weetje dat ik het ben :)
 
Originally posted by MagnuS
nou, ik ben op het moment nog bezig met het kopen van een yamaha sp, die ik ga laten spuiten in team jaguar kleuren, dus mocht je zon ding zien, weetje dat ik het ben :)
ok tot dan kijk even op ons forum voor meer info www.meetingteam.nl/forums
later niels ben nou weg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top