Legale Scootermeeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.
Originally posted by nylez
Je moet natuurlijk niet met 90 door alle straten gaan knallen maar dat lijkt me vanzelfsprekend en netjes helmpje op :)

Dat hou je toch nooit tegen,omdat er altijd wel van die irritante mannetjes zijn die het toch doen.
Kijk maar naar lelystad.
Mja we zien wel;)

Ik denk ook dat hier erg hard van stapel wordt gelopen, een vergunning heb ik nog niet gezien. En ik weet dat er in Oisterwijk niet echt vriendelijk tegen scooters wordt aangekeken. Als het zover komt dan kom ik misschien even met de oto, no-way dat ik daar bij die gekken met mn scooter ga rondrijden of m ergens ga parkeren.

dit zij iemand en daar reageerde ik ook een beetje op dat de politie die dag toevallig wel eens aardig is (wat ik de vorige keer ook niet had verwacht)

ze hebben al gezegd dat het rond is alleen vergunning hebben we nog niet thuis gestuurd gekregen
het is dus al wel legaal maar papieren liggen bij gemeente of ergens anders

Nylez zo maak je het alleen nog maar onduidelijker met je 100 replies het is gewoon zo dat ze mij telefonisch gezegd hebben dat we vergunning hebben. En dat de vergunning klaar ligt om te op sturen maar er moet nog 1 handtekening van de burgemeester onder en dan is hij onderweg. Zodra ik hem heb zal ik hem inscannen en hier meteen posten zodat iedereen mij gelooft. Als hij morgen nog niet is zal ik weer een keer bellen waar hij blijft. En vragen of ik hem niet meteen kan op komen halen. Dus zodra er meer bekend is horen jullie het en niet doordraven over die verzamelplekken je kunt ook gewoon rechtstreeks komen. Ik zal direct wel ff een kaartje posten.

zoals belooft het kaartje :

kaatje.bmp

Het met groen geacceerde is waar de meeting zal plaatsvinden.
Verder zal ik vandaag of morgen nog ff een groter kaartje plaatsen en op aantekenen wat allemaal is afgesloten en een advies route markeren.

En daar is hij dan een groter kaartje ik hem al gevonden.
De geacceerde route is hetzelfde als hieronder beschreven. Met de scooter kun je natuurlijk wel korter rijden maar er komen ook mensen met aanhangers vandaar deze beschrijving.

kaartje.bmp

Routebeschrijving:

Vanuit Den Bosch:
Neem je de rinchting Tilburg en dan de afslag Oisterwijk en dan rechtdoor blijven rijden tot net voorbij de shell en dan rechts de Groenstraat in en dan rechtdoor ook bij de rototonde. Aan het einde van de weg is een T-splitsing hier ga je links en dan bij de rotonde rechts en dan recht door dan kom je als het ware bij een bocht en daar blijf je nog steeds rechtdoor rijden. Aan het einde van de straat een is er een bocht naar links na deze bocht bij de T-splitsing rechts en dan het spoor over. Hier ga je rechtdoor dan kom je bij een rotonde hier ga je ook rechtdoor en dan neem je de 2e straat naar links en daar is het.

Vanuit Tilburg:
Neem je de richting Den Bosch en dan de afslag Oisterwijk dan de afslag en dan rechtdoor blijven rijden ( bij de molen ook rechtdoor)tot net voorbij de shell en dan rechts de Groenstraat in en dan rechtdoor ook bij de rototonde. Aan het einde van de weg is een T-splitsing hier ga je links en dan bij de rotonde rechts en dan recht door dan kom je als het ware bij een bocht en daar blijf je nog steeds rechtdoor rijden. Aan het einde van de straat een is er een bocht naar links na deze bocht bij de T-splitsing rechts en dan het spoor over. Hier ga je rechtdoor dan kom je bij een rotonde hier ga je ook rechtdoor en dan neem je de 2e straat naar links en daar is het.

Vanuit Eindhoven:
Ga richting Tilburg en neem je niet de afslag Moergestel en Oisterwijk maar blijf je rechtdoor rijden richting Tilburg dan komt er bij knooppunt de Baars een splitsing hier ga je richting Oisterwijk en dan rijdt je als het ware Tilburg voorbij en neem je de afslag dan de afslag Oisterwijk en dan rechtdoor blijven rijden tot net voorbij de shell en dan rechts de Groenstraat in en dan rechtdoor ook bij de rototonde. Aan het einde van de weg is een T-splitsing hier ga je links en dan bij de rotonde rechts en dan recht door dan kom je als het ware bij een bocht en daar blijf je nog steeds rechtdoor rijden. Aan het einde van de straat een is er een bocht naar links na deze bocht bij de T-splitsing rechts en dan het spoor over. Hier ga je rechtdoor dan kom je bij een rotonde hier ga je ook rechtdoor en dan neem je de 2e straat naar links en daar is het.

Als ik vergunningen heb gezien kom ik waarscheinlijk ook met mn Area :) (als ie tenminste goed loopt dan,mja heb nog een maand dus gaat wel lukken)

Ik word direct terug gebeld want heb hem weer opgebeld maar hij had pauze. Dan hoor ik of hij nou eindelijk verstuurd is.

Als er vergunning is kom ik waarschijnlijk ook met aanhanger achter focusss met mijn tph125cc erop.

Kijk ik daar wel of ik hem eraf haal of niet...

Ik kom net tot de ontdekking dat er iig al 1 persoon van de 'organisatie' een flinke oplichter is. Hij heeft een site waarop hij probeert als een proffesioneel spuitbredrijf over te komen, hij heeft voorbeelden van scooter die hij zelf niet gespoten heeft (o.a derek's benelli), hij neemt letterlijk ding van www.gs-tuning.tk over, hij denkt te kunnen tunen terwijl hij n00000b is(kheb hem gesproken) en hij zegt dat ie kan coaten e.d, terwijl hij alles met spuitbus doet.
(zie hier een partij grote onzin van zijn site: http://t-tuning-oisterwijk.tripod.com/2003/id11.html

Ik wil nu direct een verklaring en die site uit de lucht.

Zo niet dan is het topic closed..

Volgens mij heeft die persoon helemaal nix met de organisatie te maken; malle neo's wie is dat dan denk je? [naam]

Status
Not open for further replies.
Back