Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
dan zorg ik dat ik er ook om 10 uur ben st. net crew meeten alst nog niet druk is:p
is toch maar een kwartiertje scooten vanaf hier:p

greetz michiel
 


Heb mijn scooter net owk even klaar gezet !!
hij deed het vandaag om Half 10 savonds pas :( dus heb nix kunnen afstellen ofzow tis maar beetje gokkend werk dit, morgen eerste paar sprintjes maar beetje afstellen dan :p! komt goed :)
 
ik zal maar niet meedoen met mijn scooter:p

heb een bijna kaal achterbandje en moet mijn achterrem nog beter fixxen:X
en ik houd jullie toch niet bij8P
 
hahah, mja sta al bij mijn TEAM BOER stand :p Oranje Party tent :) ben zo te vinden :p

maarja wel jammer dat hij ut pas vandaag laat in de avond deed, ken moeilijk hier om half 12 nog door de buurt vlamme :( mog helaas maar ff 1 rondje van me pa:p in hartje eindhoven!

dusja dat word morgen maar beetje afstellen en hopen dat het goed komt :)!!
heb er zker zin in, hoopdat het droog blijft!!

______________________________
Speed-Boer @ NRG-SR Speed 2004
 
neej is niet ver
het licht langs het spoor :)!! hoeft alleen maar 1 betonne weg te volgen aan de achterkant van het spoor!
kijk anders even op de fotos van: www.meetingbest.tk
kom er zelf elke dag dus weet ut wel ;) is niet ver! volg gewoon de herrie maar :D
 
ik ga pitten als iemand morgen evt. nog vervoer vanaf het station moet hebben helm meenemen en bellen naar 0627410785. ben tussen kwart over 10 en kwart over 12 denk wel bereikbaar om mensen te halen. maar daarna niet meer want dan rijd ik ff door naar boxtel naar mij chick.

greetz michiel
 
héél misschien ga ik proberen van je dienst gbruikt te gmaken, michielsanders..
kweet niet hoe nuchter ik morgenochtend ben :)

Björn is mn naam in dat gval..

oi!
 
OK kben nu dus lam terwijk ik dit typ maja ik zie jullie morgen wel in nuchtere stautus:p
maja de dames gaan toch voor op zo'n zaterdag avode hye;)
 
net weer thuis van uitgaan en verjaardag jeffreyzwolle (H)

nu ff paar uurtjes pitten dan alles inpakken en volgens de planning om half negen wegrijden hier..... kom alleen net tot de ontdekking dat ik me kill switch draad kwijt ben :S:S::S:S najah morgen ff zoeken en anders dikke pech denks :(


zie jullie iig morgen :D:D:d

mzls
 
hehe (H)

heeft iemand miss nog een kill swaitch draad liggen die ik evt morgen kan lenen ??? of iemand eentje te koop heeft ??? :$ :(

alvast bedankt (K)
 
Net thuis, en al over 'n paar uurtjes opstaan |( ...
Ik ga maar eens pittuh :z , en ik zie jullie morgen wel!

Vlam ze ...! +ralf+



Peace \/ Out



btw; djdjango: ik kan je wel zolang een kill switch lenen? (so let me know)?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top