Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
kheb weerbericht bekeken en in het noorden en in het oosten gaat het regenen in het zuiden en in het westen blijft het als het goed is droog aleen maar beetje bewolkt +ralf+ 8)
 
Ik zal niet op Best aanwezig zijn want heb vandaag dikke pech gehad.
Ik was even bij ons in het straat aan het rijden en 2 lichte vastlopers gehad na elkaar en lagers wss kapot.
 
Sander said:
Zorg je wel dat het nu dan wel start :X.. (wat was het nu trouwens??)

ontsteking naar de klote toe en nog bedankt voor je bogie sleutel zie je morgen wel mazel appie
 
ready 2 go :) alleen morgen vroeg nog ff een mattie ophalen.. +ralf+

ZJH22476.jpg


dwz22556.jpg


tot morgen :)

AdiozZz
 
Vervoer is pleite... me pa gaat nu opeens naar de fucking red bull airshow :( volgende keer maar weer beter :(
 
RobinL said:
Vervoer is pleite... me pa gaat nu opeens naar de fucking red bull airshow :( volgende keer maar weer beter :(
Als ik nou eens met je pa meega, en jij mijn bus rijdt? :+





NOT :p
 
jongens heeft er nog iemand een ophoogblokje voor mina?? ik heb er met spoed 1 nodig voor morgen, wegens blok dat te recht staat! Als je er nog 1 heb liggen laat het me weten & neem mee! THX :*
 
pff ben nu helemaal klaar vanavond nog beetje lopen polijsten dus velg en remhendels van scoot af die eigenlijk op kar al stond

ben nu net klaar blingt wel lekker. teminste beter als die doffe met korrel 80 geschuurde velg

groeten
 
Morge ochtend als eerste het karretje ophalen om half 9 , dan als een gek alles opladen en vertrekken richting Best ;)
 
Ik ben er ook klaar voor 8), morgen nog ff de rox op de kar binden en we gaan richting BEST 8)
 
RobinL said:
Vervoer is pleite... me pa gaat nu opeens naar de fucking red bull airshow :( volgende keer maar weer beter :(

Ok, ff update van mijn kant 8P:

Ik ga waarschijnlijk toch wel mee 8) Jullie herkennen me wel omdat ik zo super knap ben (Knapper dan Dennis ja) :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top