Tyrone
Hahaha
djdjango said:hendrik is zoals gewoonlijk weer de hele dag @ sprintbaan te vinden :
:W kijken hoeveel bezine ik transporteren kan
AdiozZz
djdjango said:hendrik is zoals gewoonlijk weer de hele dag @ sprintbaan te vinden :
Ikke niet *DAprilia_area 51 said:Ik ga stuiteren 8)
Aprilia_area 51 said:Ik ga stuiteren 8)
9||6DENNY LAM9||6 kijk die gast vind ik nou LIJP+ralf+X-clusive said:aanwezig met nieuwe carterkap+denny lam
hurmzz said:9||6DENNY LAM9||6 kijk die gast vind ik nou LIJP+ralf+
Nog ff vraagje aan Inne en Marco; hoelaat denken jullie/ willen jullie ongeveer aanwezig zijn? Waarschijnlijk zijn wijzelf er toch al eerder enzo maja..
Verder wil ik toch even de problemen melden die we nu hebben;
De gemeente wil namelijk de dranghekken niet meer leveren omdat Todo die te laat betaald heeft..
GROOT probleem dus want zonder dranghekken hebben geen sprint.. Als iemand ff snel nog iets weet(niet het meest voor de hand liggende, er zijn namelijk momenteel al mensen bij verhuurbedrijven aanet checken) zou dat fijn zijn..
Lars. said:Pfffieuwww, had ik bijna je aarz niet kunnen vlammen
:*
Sander said:Zo...
Ook aanwezig, met een zipje met een redelijk vermogen (ikzelf vind het tegenvallen, maargoed, het zit pas net in elkaar, en heeft max 1,5 uur op de testbank gestaan).
Tevens met de Storm, waar de goeie uitlaat niet onder hangt.... Voor de rest gaat alles wel goed, hebben we gewoon schijt, en gaan we gewoon lekker knallen