Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
ik hoor dat alles van jullie goed loopt :X bij mij niet vet geluk gehad piston veertjes zijn er uyit geschoten schade is beperkt gebleven en lager van de vertanding is kapot maar cker wel aanwezig :)

Goh, wat mij nu opvalt is dat er weinig afzeggingen zijn. Bij inschrijvende sprint Bijv Jubbega, schreef iedereen op voorhand in zodat anderen die wel graag wilde komen, niet mochten omdat de maximale inschrijving bereikt was!! en 1-2 dagen van te voren iedereen zich zowat afmelde met reden "vastloper, onsteking verrot, ziek, of andere Technische redenen. en dat snap ik dus niet!

Razma said:
ooh... er heeft weer iemand een duidelijk punt !
maar ik geef je idd gelijk ...
Tja, als er iemand is die zich altijd maximaal inzet voor scooties en die regelmatig door dit soort jongens in de zeik gezet wordt dan ben jij het wel Inne :henko: .
ik heb 3 dagen nadat ik een schrijven kreeg van organisatie Jubbega, mijn inschrijvingen opgestuurd, en kreeg bericht dat ze vol zaten!!!!??
tja dan ben ik genaaid door een stelletje..... die toch niet komen omdat ze een standaard kutsmoes opgeven...en anderen die serieus met sprinten bezig zijn gewoon NAAIEN...

Damwoude Idem Dito.
Genemuiden Dito..

waarvan Acte.

het zag er vanmiddag na uit dat ik helemaal niet aanwezig zal zijn maar probleem is opgelost er lekte water in de cilinder probleem.....lekke pakking

pfffffffff ik dacht vast loper :X

Krijg me probleem niet opgelost bij de koppeling, kga er morgenvroeg ff mee langs twins oid.
Kijken of er ergens een materiaalfout zit ofzo.

Status
Not open for further replies.
Back