Bart.T@zipsp said:ask zwolle crew
burning fly said:hij doet fitnissen dus ronnie moet dat wel trekken.
@ Joël in de scootin stonden van die kleine testbankjes.
Van die meeneem dingen.
Daar moet die denk wel op passen omdat het niet echt een tafel is.
= niej fijnTwin said:Dat gaat niet echt lang goed denk, kijk nog maar eens naar max vermogen wat die bankjes kunnen meten, Dat is meer een testbankje voor de fietsenmaker om de hoek of Jan met de pet. Ik heb gesproken met de technische man van het RDW die zien er wel wat in.
2fast + Dynostar = ziekenhuis
Twin said:Dat gaat niet echt lang goed denk, kijk nog maar eens naar max vermogen wat die bankjes kunnen meten, Dat is meer een testbankje voor de fietsenmaker om de hoek of Jan met de pet. Ik heb gesproken met de technische man van het RDW die zien er wel wat in.
2fast + Dynostar = ziekenhuis
RobinV said:Hap hap :#
Ontspan..+ralf+
Bart.T@zipsp said:mwah zou k dan toch maar langs komen......
Timmetje103 said:Het is mss maar een idee maar kun je het voorwiel niet over de "steunbalk" voor het voorwiel vast zetten en zeg maar een spanband door je frame halen en aan die zelfde "steunbalk" maken als het bijv echt niet anders kan en je PERSEE wilt Zodat je dus met de voorwiel over de "steunbalk" heen hangt en je frame dus erop.
Het is maar een idee, ik weet niet of je dat te verantwoordelijk vind, te gevaarlijk, of mss wel een practig idee. En/of XSH dat goed keurt voor hun bank.
Maar het zal wel goed komen denk ik.
Ooooi Tim
Pronk said:Beter niet :X
:# mafketelBart.T@zipsp said:waarom niet? :? :X