Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
zondag ben ik aanwezig op de sonic. die zaterdag nog opgebouwd moet worden.

zet hem ook nog even op de bank hopelijk komt er een leuke score uitrollen.

tot zondag allemaal

Marco_v_W said:
dan komt de carb alleen maar rechter te staan hoor ;)

Niet mee eens...

Als je scooter van achter na beneden veert, veert je frame los van je blok na beneden, aangezien je blok vooraan vast zit, zakt dit het meest...

conclusie scheef staande carburateur...(geloof je dit verhaal niet, vraag dan maar aan Roeland van de Zwolle crew om bevestiging ;) )

Maarjah nou ontopic

{edit} als ik me zondag niet te brak voel, kom ik misschien ook nog wel ff langs...{edit}

LEKKER FUCKING BOEIEND! We zijn aan het discussieren over een of ander lomp grapje wat er is gemaakt, doe normaal zeg...

*edit* niet alleen tegen Dennis@TPH bedoelt, maar iedereen die doorgaat over het " hoe-krijg-ik-het-JS-sprintframe-op-een-tovami-testbank" - fenomeen.

Met een maatje aan de finish en een stopwatch kom je een eind in de goede richting voor je eigen inschatting :)

Daarbij, denk dat het allemaal weinig uitmaakt, zolang je maar als 1e over die lijn komt toch? :)

Pronk said:
*edit* niet alleen tegen Dennis@TPH bedoelt, maar iedereen die doorgaat over het " hoe-krijg-ik-het-JS-sprintframe-op-een-tovami-testbank" - fenomeen.

Het is wel een grapje, maar ik zou toch graag willen banken. Eens kijken of er echt geen oplossing is.

Op een scooterframe bouwen schiet i.i.g. niet op, teveel werk...

Joël said:
Het is wel een grapje, maar ik zou toch graag willen banken. Eens kijken of er echt geen oplossing is.

Gezien het Feit dat er nu veel famepjes rondbranden en wij allemaal met hetzelfde probleem zitten, (buiten het feit dat er natuurlijk steeds meer bijkomen!) zal een aanpassing van een ToVaMi bank idd wel een oplossing zijn!

Mischien eens aankaarten bij Tino Of Fredriks!?

Joël said:

Joel, wat is je afstand voorwiel - achteras?

Joël said:

Teveel werk!? 10 minuten ofzo!?
5 minuten van je frame afslopen
5 minuten op ander frame bouwen..
Je gaat me tog nie vertelle da je da teveel werk vindt!?

hurmzz said:

dan moet je maar wel toevallig een scooter hebben, die dezelfde aansluiting heeftg voor bijvoorbeeld je onsteking, anders moet je dat ook allemaal weer gaan verleggen, wat MEER tijd kost:)

Beerke said:
Gezien het Feit dat er nu veel famepjes rondbranden en wij allemaal met hetzelfde probleem zitten, (buiten het feit dat er natuurlijk steeds meer bijkomen!) zal een aanpassing van een ToVaMi bank idd wel een oplossing zijn!

Mischien eens aankaarten bij Tino Of Fredriks!?

Ik denk dat het wel op een grote ( 400 ) tovami moet passen. De banken zoals wij die hebben staan, hebben een andere manier van inspannen als ik mij niet vergis. Grote bank gebruiken dus.

@ Joel : je hebt vast al ergens gebankt, Ik dacht dat Bob ook wel de mogelijkheid heeft toch ?

Ant

hurmzz said:

Zeg dan niets...

Ik zit met een kabelboom die volledig met tie wraps om mijn framebuizen zit verwerkt die ik los kan gaan trekken, de gemonteerde waterpomp, de accu, de bobine/cdi, enz...

Aangezien ik dit enkele keren gedaan heb weet ik hoeveel werk het is. :|

Johan... said:
Joel, wat is je afstand voorwiel - achteras?

De wielbasis is een goede 1 meter 60, dus hart achterwiel tot voorkant voorwiel zal zo'n 180 a 185 cm zijn.

Status
Not open for further replies.
Back