Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Sander said:
Inderdaad...

Als die adlers net zo banken, als ze op vorige meetings gedaan hebben, gaat de Storm er dus echt niet op..... |(

Tenzij ik zelf aan het gas mag hangen.....
Uhm 100% mee eens, de vorige keer draaide hij veel te lang door, ik werd er gewoon bang van! die van mij gaat bij hun NIET op de Bank Tenzij het gedaan word door The Ant

Titus kom ook man, gakte:W
Ja die testbank(bestuurders) is niet veel, die stond toch ook op Heerlen?
Daar ging mijn scooter ook niet op iig.

Ja dat is dus mijn probleem, deze verhalen heb ik ook gehoord.

Zouden die op te lossen zijn door een paar regels op te stellen waar hij zich aan moet houden, of is het dan beter om XSH te laten komen...
Want als er al mensen zijn die NIET op hun testbank WILLEN dan lijkt het me nogal drastisch wat deze man verkeerd doet.

Nogmaals ik heb geen ervaring met beide bedrijven (MBV en XSH), dus graag (snel) advies. Want ik moet namelijk vanmiddag een beslissing nemen...

SFX Racing said:
Ja dat is dus mijn probleem, deze verhalen heb ik ook gehoord.

Zouden die op te lossen zijn door een paar regels op te stellen waar hij zich aan moet houden, of is het dan beter om XSH te laten komen...
Want als er al mensen zijn die NIET op hun testbank WILLEN dan lijkt het me nogal drastisch wat deze man verkeerd doet.

Nogmaals ik heb geen ervaring met beide bedrijven (MBV en XSH), dus graag (snel) advies. Want ik moet namelijk vanmiddag een beslissing nemen...
wat mij betreft , XSH (MBV hebben veel personen problemen mee)
buiten dat XSH heeft ervaring :) met getunede Cilindertjes

die gast van MBV weet neit echt waar die mee bezig is. Dan liever XSH....beter nemen die dan wel spanbanden mee voor scoots aan de bank te maken :*

XSH heeft sowieso de voorkeur.. maar aangezien SFX Racing nu op school zit, zou ik graag PM ontvangen (met msn adres ofzo) van de "bank-beheerder" van XSH zodat het vandaag helemaal rond komt.. Het is alweer woensdag dus...:X

hurmzz said:
XSH heeft sowieso de voorkeur.. maar aangezien SFX Racing nu op school zit, zou ik graag PM ontvangen (met msn adres ofzo) van de "bank-beheerder" van XSH zodat het vandaag helemaal rond komt.. Het is alweer woensdag dus...:X
Aangezien hurmzz dacht dat ik op school zat ;) haha
Toch gekozen voor XSH, want idd had ik ook het idee dat deze een betere naam hadden en meer (goede) ervaring met banken.

Dus marco check je PM's :) en ik bel later vandaag nog even.

:#

ok we hebben dus telefonisch contact gehad :)

wij van xsh zullen aanwezig met onze tovami bank 8)

run zal 10e kosten, waarbij nette runs gemaakt zullen worden (niet erop gas eraf)

mensen met ervaring die mogen van mij zelf banken geen probleem...

er zal ongecorigeerd gemeten worden zoals velen op meetings doen (tino etc)

tot zondag iedereen +ralf+

C4rN said:
die gast van MBV weet neit echt waar die mee bezig is. Dan liever XSH....beter nemen die dan wel spanbanden mee voor scoots aan de bank te maken :*

spanbanden hebben wij nog nooit gebruikt, is echt niet nodig hoor ?

ook niet bij scoots met een leuke achterveer: ofniet titus ? :X

Marco_v_W said:

run zal 10e kosten, waarbij nette runs gemaakt zullen worden (niet erop gas eraf)

Wat is de maximale lengte die er op jullie bank past? :X

Marco_v_W said:
spanbanden hebben wij nog nooit gebruikt, is echt niet nodig hoor ?
Zonder fungeert ook gewoon... Als je de eerste seconde slip op de rol krijgt (wat ik niet verwacht op zo'n nieuwe bank), boeit het toch geen hol, je topvermogen zal toch tussen de 60 en 80 liggen :)

Marco_v_W said:

oei *D
alstie beetje lopen wil gooi ik um er zeker ff op -:-

Joël said:
Wat is de maximale lengte die er op jullie bank past? :X

zal zometeen is meten als ik naar de zaak ga:)

maar epc heeft dacht ik dezelfde bank en daar paste die niet op ?

ik weet het goedgemaakt joel, neem wel een zaag mee :X

Status
Not open for further replies.
Back