Legale scootermeeting 11 september Wieringerwerf N-H

Voor legaal was ie gewoon totaal KUT!

organisatie 0, was gewoon niks.. echt 3 x niks, opmeer word beter geregeld ;)

GEEN ehbo :S echt heel raar

er was een sprintstuk afgezet dat: scheef liep, zowel rijrichting als de 'weg' en er lag gewoon grind (klein grint) op dat stuk (te lui om even te vegen, deden wij zelfs in opmeer :D )

enigste pluspunt was dat snack karretje en de altijd gezellige scootermeetings.nl crew/bus/vriends :D
 
vivaracer said:
Voor legaal was ie gewoon totaal KUT!

organisatie 0, was gewoon niks.. echt 3 x niks, opmeer word beter geregeld ;)

GEEN ehbo :S echt heel raar

er was een sprintstuk afgezet dat: scheef liep, zowel rijrichting als de 'weg' en er lag gewoon grind (klein grint) op dat stuk (te lui om even te vegen, deden wij zelfs in opmeer :D )

enigste pluspunt was dat snack karretje en de altijd gezellige scootermeetings.nl crew/bus/vriends :D

het was helemaal niet de bedoeling geweest om er te rijden, dus dat de rijrichting en blablablalba niet goed geregeld is is bullshit. Ze hebben er gewoon het beste van gemaakt dat sommige mensen toch konden gaan rijden.

en ivm organisatie.. die hebben meer dan hun best gedaan om wat te fixen voor de mensen uit de buurt. Wat had je dan verwacht voor een jongerenwerking die niet zoals wij alle dagen met scooters bezig zijn, maar gewoon een leuk dagje wilde maken voor scooterrijders uit de buurt?

EHBO zooi was trouwens geloof ik wel aanwezig in de gebouwen, dus nix over te klagen, zeker niet als je bedenkt dat er toch niet gereden zou mogen worden oorspronkelijk..

en eerder het aanwezige volk was kansloos, niet de mensen die het organiseerden
 
vivaracer said:
Voor legaal was ie gewoon totaal KUT!

organisatie 0, was gewoon niks.. echt 3 x niks, opmeer word beter geregeld ;)

GEEN ehbo :S echt heel raar

er was een sprintstuk afgezet dat: scheef liep, zowel rijrichting als de 'weg' en er lag gewoon grind (klein grint) op dat stuk (te lui om even te vegen, deden wij zelfs in opmeer :D )

enigste pluspunt was dat snack karretje en de altijd gezellige scootermeetings.nl crew/bus/vriends :D


THNX voor de verdediging razma.

Organisatie is idd een verbeterpunt. maar met 3 brommer rijders en 25 ambtenaren is het moeilijk compromien te sluiten.

3 EHBO-ers liepen gewoon tussen de mensen en een ambulance stond 1 terein verderop+ er was een ehbo-er aanwezigbij de tafels in het begin. ;)

Er zou totaal niet gesprint of gestunt mogen worden maar omdat alles goed verliep heeft men besloten ff een laantje beschikbaar te maken. Dat het niet een 500m lange, pas geasfalteerde spiegel was is omdat dit niet gepland stond. (volgend jaar wordt ook dit goed geregeld)

die snack-stand rouleerde idd zwaar (was zelfs totaal leeg aan t einde van de dag)-en dat voor een hobby-ist

Hoop dat jullie je in iedergeval wel vermaakt hebben.

MZZL Damien
 
Ja ik heb me zeker wel vermaakt, maar wat word er nu bedoelt met de term het volk kansloos......

Ja ok hele tijd wheelies maken zonder helm, gevaarlijk rondrijden etc etc, maar voor de rest zoals er al word gezegd de organisatie heeft zijn best gedaan om er van te maken wat er vna te maken viel en dat is best heel aardig gelukt vind ik zo.......

En er waren ook genoeg mensen die zetten hun scooter gewoon langs de kant en hebben gewoon lekker gemeet de hele dag, en ja dan soms ff een stukje heen en weer rijden ok, maar dat gevaarlijke geros, nee dat was gewoon vragen om ongelukken vond ik.

Maargoed evengoed bedank ik de organisatie ffies want ik heb me zeker wel vermaakt zaterdag ! *D
 
SpeedfightDoc. said:
Ja ik heb me zeker wel vermaakt, maar wat word er nu bedoelt met de term het volk kansloos......

Ja ok hele tijd wheelies maken zonder helm, gevaarlijk rondrijden etc etc, maar voor de rest zoals er al word gezegd de organisatie heeft zijn best gedaan om er van te maken wat er vna te maken viel en dat is best heel aardig gelukt vind ik zo.......

En er waren ook genoeg mensen die zetten hun scooter gewoon langs de kant en hebben gewoon lekker gemeet de hele dag, en ja dan soms ff een stukje heen en weer rijden ok, maar dat gevaarlijke geros, nee dat was gewoon vragen om ongelukken vond ik.

Maargoed evengoed bedank ik de organisatie ffies want ik heb me zeker wel vermaakt zaterdag ! *D

Thnx man ik geef t door
 
volgend jaar organiseren ze weer een meeting @ wieringewerf,maar dan uitgebreider met testbank,kraampies,en maybe sprints, ik hoop dat het dan wel wat word dit was uber kansloos!!:P
 
jah nou we zien het wel was een leuk daggie allemaal heb genoten ondanks dat me onsteking verkeerd stond gvd maar mensen jullie hebben je best gedaan en dat waardeer ik !

ajuuuu

ps waar is dennis ?
 
foto's schakels
68-1095359693.jpg


68-1095359728.jpg


68-1095359743.jpg


68-1095359768.jpg


68-1095359794.jpg


68-1095359821.jpg
 
Back
Top