Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Aerox Wijchen said:
Krijg me probleem niet opgelost bij de koppeling, kga er morgenvroeg ff mee langs twins oid.
Kijken of er ergens een materiaalfout zit ofzo.

;( Jammer, je ken nog geeneens een Carterkap Erop zette :X :P

Flikker op man.
Ik doe gewoon wat ik hoor te doen.
de fout ligt zeker niet bij mij.
Dus zal wel aan het materiaal liggen.

IK heb ook geluk, ik moest nog een nieuwe koppakking voor me speed. Maarja me dealer was niet zo snel met leveren. Tot ik vandaag met het opruime een nouwe rode top kop vond :P. De koppaking paste precies :W+ralf+

Muh rox leeft +ralf+
ZEKER erbij @ best dus :D
alleen hopelijk wel met een andere carterdeksel :X:X:X
zie jullie daar :W

heb evt nog wel een gepolijst rox deksel te leen voor iemand.

pm me even neem ik hem meej voor je

morgen sonic opbouwen. was vanavond al bezig kom je erachter dat je net gespoten omgelaste sub niet past als je de achterveer wilt plaatsen. dus wat doe je gaat een uurtje beetje bakken en braden in de werkplaats en je hebt een sub wat wel past.

morgen afbouwen die hap

groeten

zo de bank + alle toebehoren zit in de combo (die maximaal 500kg geladen mag worden)

hopelijk gaat dat goed :rolleyes:

heb er iig goed zin in -:-

allles zo goed als klaar ook niks meer aan gedaan na damwoude..... morgen even mhr vario ophalen en dan kijken of dat beter rijd magoed afstellen doe ik daar wel hier geen tijd meer voor :U

tot zondag allemaal

enne voor de mensen die me willen meeeten ik ben uiteraard weer te vinden in de roze polo met me naam erop :P

dus kom even gedag zeggen ofzow :p

djdjango said:
allles zo goed als klaar ook niks meer aan gedaan na damwoude..... morgen even mhr vario ophalen en dan kijken of dat beter rijd magoed afstellen doe ik daar wel hier geen tijd meer voor :U

tot zondag allemaal

enne voor de mensen die me willen meeeten ik ben uiteraard weer te vinden in de roze polo met me naam erop :P

dus kom even gedag zeggen ofzow :p

heb je al geoefend voor de voetrun ?

moet je uiteraard nog wel even verbeteren -:-

Bart nu gaan we wel meeten, ik heb mn rox ook bij (dus als je een geel met wit en veel plamuur achtige rox ziet (dus gewoon een hok) dan moet je me maar ff aanspreken ;)

Ik heb er iig al veel zin in, de "vrienden" zijn nog hard aan het werk om het in elkaar te krijgen maar dat gaan wel goed komen!

Timmetje103 said:
Bart nu gaan we wel meeten, ik heb mn rox ook bij (dus als je een geel met wit en veel plamuur achtige rox ziet (dus gewoon een hok) dan moet je me maar ff aanspreken ;)

Ik heb er iig al veel zin in, de "vrienden" zijn nog hard aan het werk om het in elkaar te krijgen maar dat gaan wel goed komen!

mij ? :W
ik aan een gare sp en wat volk erbij ;)

boooh krijg er steeds meer zin in, nu gelukkig ook met eige blokje sprinte, vorige keer had ik blokje van epc eronder(oranje runner)...hoop wel een paar mensen ff te meeten, altijd wel leuk ff gesprekje voeren:+ in ieder geval tot zondag:D

Status
Not open for further replies.
Back