4 september Legale meeting Asperen

ippeltje

Banned
Mensen R&B Parts Asperen en www.meetingclub.tk zijn bezig een legale meeting te organiseren.
De vergunning is het nog niet helemaal rond, maar de meeting gaat door, legaal of niet legaal.
Er zal een frietkar aanwezig zijn en er is tevens een gratis testbankrun met computeruitdraai!
Bekeken wordt nog of er geraced kan worden, wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn.
Wel word er, voor de liefhebbers, een burnplaat geplaatst en zullen natuurlijk diverse
prijzen worden uitgerijkt.
Deze meeting is eveneens de openingsmeeting van het net opgerichte "R&B Parts Asperen."
De eigenaar wil scooterrijden betaalbaar maken!; Waarschijnlijk zal hij dus een stuk voordeliger zijn
dan de meeste scooterwinkels in Nederland. De meeting zal plaats vinden op de 2de bedrijfsweg
te Asperen op 4 september 2004 van 's middags 12:00 tot 's avonds 18:00.
Degenen die niet weten waar het is kunnen zich verzamelen bij de MacDonald's te Gorinchem om 11:30.
Hier vandaan rijden we gezamelijk naar de meeting.

Meer info op www.meetingclub.tk
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

De eigenaar wil scooterrijden betaalbaar maken!; Waarschijnlijk zal hij dus een stuk voordeliger zijn
---------------------------------------------------------------------------------
:rolleyes:


mjah... als er een vergunning is/komt , is er een kans dat we komen ( bodegraven ) :)
 
de vergunning is zo ver ik weet al zo goed als rond. ik zal zo ff een mannetje van dat bedrijf bellen.
dan horen jullie het nog.
 
5 september is 4 september geworden omdat de gemeente het niet op zondag wou hebben.
hopelijk krijg ik een kopie van de vergunning dan zet ik hem gelijk hier op.
 
he verguning is helemaal rond er zal soon een copie geplaatst worden.het volgende zal op de meeting verschijnen race sprints/frietkraam/testbank met uit draai van computer gratis/burn contest/en nog een verkiezing voor de mooiste scooter ect er is dus veel tedoen meer info soon

EDIT/// de officiele datum is 4 september \\\\\EDIT
 
trouwes er word geraced tog, ff de vraag zijn er klasse's voor het race zegmaar 70cc scooters en 50cc scooters enzo of wat...??? (waar word er dan opgelet enzo)
 
Back
Top