26 September Legale meeting ( Belgie ) Power - Sprintcontest Lint

Inderdaad ik vind de meeting ook geslaagd. Maar voor volgend jaar hebben we ten eerste al meer tijd voor het organiseren en ten tweede nu weten we hoeveel volk we mogen verwachten! We gaan in ieder geval al opzoek naar meer plaats en meer medewerkers en meer reclame. Nu hebben we de meeting georganiseerd in een goede maand en nu hebben we ook meer tijd voor alles te regelen. Nu hebben we ook een gedacht hoeveel mensen we mogen verwachten. Ik hoop dat de mensen die er dit jaar bij waren er volgend jaar ook van de partij gaan zijn. Ieder geval hopen we van de meeting elk jaar groter en groter te laten worden en meer en meer mensen kunnen trekken en meer en meer standjes kunnen ter plaatsen krijgen. Wij zijn als stilaan bezig aan de volgende meeting. Thx ErwinB voor het complimentje!
 
Last edited:
liefst iets later ja.. zoals het er nu naar uitziet zijn er al zeker één sprint en maybe twee al...

hulp nodig? you know where to find me :*
 
Razma said:
liefst iets later ja.. zoals het er nu naar uitziet zijn er al zeker één sprint en maybe twee al...

hulp nodig? you know where to find me :*

Oke ;)
Ben jij toevallig niet op het autosalon donderdag ? Anders kom ik we eens langs met donny !
 
Back
Top