4 september Legale meeting Asperen

word een beetje moe van de mensen die mij een kopie hebben beloofd.
Ik hoor niks van ze :(
Nou hopelijk deze week nog want anders word het wel laat.
 
groot word deze meeting ook niet. het is slecht georganiseert. Heel erg slecht.
mja ik ga er wel heen is mar 10 minuutjes rijden voor mij, ff kijke offer wat is te doen zegmar.

ik wou op de rally gaan maar die is nog lang niet klaar, de dealine wasde meeting maar de onderdelen duren veel te lang. nog cilinder, krukas, lagers, stuurtje,clamp enz de dealer doet niet egt zn best
 
Nee vind ook slecht!! (ben geen organistor) Maar zonder mij had het hier helemaal niet gestaan. ze doen er niet veel aan!!!
Dit word denk net zo kansloos als bij Daytone Shop.
Nou we zien wel..
 
s4nd0r said:
nou ik en zst gaan nie naar een meeting waar geen vergunning is (oftewel illegaal)...

Dat begrijp ik!! helaas kan ik er ook niks aan doen!!
ik woon dan dichtbij dus ga wel ff kijken of het wat was en schiet wel paar foto's!!! kunen jullie zien hoe kansloze meeting het word:);)
 
ik woon niet zo HEEL ver weg met auto is het wel te doen in 3 kwartier en ik wil iig wel graag banken:p dan doe ik zkrs wel mee in de 50cc klasse:p
ff proberen mijn pa over te halen.
hoe lang is de sprintbaan? uitloopstuk? startsignaal/stoplichten?
welke testbank staat er?
miss tot dan
 
Last edited:
asperen

is er nou een vergunning of niej??? het komt steeds dichterbij en ik ga geen uur rijden voor een illegale meeting....... niet lullig bedoeld ofso.. gr Z.S.T. member kevmeister
 
de vergunning is er, daarom moest de meeting ook op een andere dag. dir wou de gemeente liever zo ofso. Er is geen copie van de vergunning. ik ken de organisator niet persoonlijk maar het blijkt een beetje apart figuur te zijn. maarem de rally is dus nog niet klaar:( het is nu al overmorgen en we zitten te wachten op de uitlaat. we beginnen binnekort met bouwen want alles is er:) behalve uitlaat en lagers dan:(
 
jaguar courreur said:
oke als ik vantevoren geen vergunning heb gezien zal ik er niet zijn
net zoals wel meer hier volgens mij
ik begrijp jullie wel!!
ik had zelfde gedaan!! Vind ook stom dat er geen copie is maarja het is niet anders.
Ik woon dan dichtbij dus ben er wel:)
 
ik ga er nu ongeveer wel ff heen, kep me helemaal afgesloten vande buitenwereld deze week dus ik weet niet hoelat verzamelen bij mac was, en toen ik uit bed kwam was iedreen al weg ofsjo, mja jeff @ sf2 en jordio @runner en ik @ runne rgaan ook mar f fkijke zo. mssl
 
Back
Top