Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
mwah ligt eraan, eigenlijk wel, maar als je het nu nog groots aankondigt dat je vooraf in moet schrijven tot max 200 man moet het nog wel lukkne, anders heb je dadelijk een hoop gezeik op de meeting zelf, mensen komen van ver en als je ze dan evrteldt dat ze niet mee mogen doen tsjah....dat kan tot irritaties oplopen

Bart.T@zipsp said:
mwah ligt eraan, eigenlijk wel, maar als je het nu nog groots aankondigt dat je vooraf in moet schrijven tot max 200 man moet het nog wel lukkne, anders heb je dadelijk een hoop gezeik op de meeting zelf, mensen komen van ver en als je ze dan evrteldt dat ze niet mee mogen doen tsjah....dat kan tot irritaties oplopen

idd daar heb je groot gelijk in ik ga dit meteen eve door bellen naar de andere die dit mee organiseren

Bart.T@zipsp said:
ok :)
maar stel je wilt nog inschrijvingen doen, moet je wel morgen beginnen ofzow anders wordt het echt aan de late kant :)

ja idd en dan moeten we nog kijken hoe gana we dit regelen wss via een site ofzo of gewoon een inschrijf formulier hier opt forum posten en ze dat laten opsturen en werken zoals jubbega ok met een reserve lijst

jip idd,. maar opsturen ed moet je snel worden, moet je eerst nog formulier hebben ed, maar ut kan moet je wel snel handelen, via i net is mischien makkelijker en snelller aangezien je ook alles moet gaan ordenen (startnummers ed ) lijst opstellen wie tegen wie enz enz

Bart.T@zipsp said:
jip idd,. maar opsturen ed moet je snel worden, moet je eerst nog formulier hebben ed, maar ut kan moet je wel snel handelen, via i net is mischien makkelijker en snelller aangezien je ook alles moet gaan ordenen (startnummers ed ) lijst opstellen wie tegen wie enz enz

ja komt wel wat bij kijken maar ik denk dat het wel moet lukken via post niet

Wij vertrekken met 3 scooters uit de hoeksche waard... Misschien dat we samen op kunnen rijden vanaf de A29 is het 110 km.... En je kon je daar toch inschrijven, want ik snap het nu even niet meer....

the smurf said:
Wij vertrekken met 3 scooters uit de hoeksche waard... Misschien dat we samen op kunnen rijden vanaf de A29 is het 110 km.... En je kon je daar toch inschrijven, want ik snap het nu even niet meer....

ja kijk we gaan een limiet opstellen van 200 scoots voor te sprinten

100 plaatsen voor de scooter klasse
100 plaatsen voor de scooter special klasse

nu gana we wss de inschrijvingen houden via het forum hier dus hoe dit in zen werk zal gaan wordt nog uitgelegt

Is dit niet een beetje laat, aangezien het 2weken van te voren is.
En veel mensen die ook komen niet hier op het forum zitte.

Dus ik zou gewoon daar inschrijvingen laten doen, maar het vrij sprinten vind ik dat je daar geen limiet op mag zetten.
Mensen moet dan gewoon kunnen sprinten als ze wille.

Maar niet iedereen wil mee doen aan de competitiet denk ik

nee maar kijk dat vrij sprinten is ook niet zo heel lang, en stel er komt 300 man moet je 100 man telleurstellen, en als er mensen v an heel ver komen wek je wel vrij snel irritaties op

Ik ben er ook,, met verse evo ,en copleet nieuwe setup..

Maar ik kom ook zonder kappen ,, in welke klasse moet ik dan meerijden?

Antonrox je valt onder special.
omdat je zonder kapjes rijd, ik val er ook nog onder :(
Omdat m'n kapjes nog niet klaar zijn.

Maar wanneer komt dat inschrijven?
Want ik wil ook mee doen in de competitie en gewoon vrij sprinten.

Maar slim idee geen schakels en scootertjes met alleen ander uitlaatje.
ALleen de echte sprint scooters

we zijn ermee bezig vandaga zou het formulier nog online staan en die zal je moeten door mailen naar ons toe meer info straks !

VRC-ROX said:
we zijn ermee bezig vandaga zou het formulier nog online staan en die zal je moeten door mailen naar ons toe meer info straks !

Komt het formulier hier in dit topic te staan ? :) op de 1ste pagina ?

Status
Not open for further replies.
Back