Edit: wel dus...
Anyway, in de vergunning staat "Scootermeeting" daar word niets gemeld over een zekere SPINT-COMPETITIE
Ik mag aannemen dat de gemeente/politie en overige onnodige overheid hiervan op de hoogte is?
Zijn ze er ook van op de hoogte dat er een groot aantal opvoer materiaal aanwezig zal zijn op lokatie? (dit ivm Sprints)
Ik mag echt hopen dat jullie het goed geregeld hebben, ik heb wel plannen om te komen, maar vind het echter zonde van alle werk, geld, en emotionele waarde die ik al in mijn scooter heb gestoken...
Over het vervoeren op straat (in een busje, aanhanger of whatever) is me nu wel duidelijk. Toch blijf ik me afvragen of dat echt geen problemen gaat opleveren elders in Belgie, immers, vanuit Tilburg/Breda of waar dan ook moet je nog half Belz door :X
Gezien de politie ervan op de hoogte zal zijn (en deze, naar horen zeggen, vaak niet geheel strikt zijn met administratie tov bureau, kortgezegd, in eigen zak steken) vrees ik dat er wel diverse controles zullen zijn onderweg...
Overigens, hoe zit het met overnachten, stel dat ik de 21e al wil komen?
(Kan gewoon niet vroeg opstaan :X )
Edit: In het vorige topic (over de meeting in september) lees ik 0,0 terug over probs met vervoer oid en het in bezit hebben van opvoer materiaal. Zal wel goed zitten dus