Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
vergunning

jaja k heb vandaag officieel de vergunning aangekrege me de post.
dus morge sta ze ten laatste wel online!
WOEHOE!!!!

Dus niemand hoeft nog schrik te hebben.

vergunning3fu.jpg

zo staat ie meteen goed :)

Edit: wel dus... ;)

Anyway, in de vergunning staat "Scootermeeting" daar word niets gemeld over een zekere SPINT-COMPETITIE :)

Ik mag aannemen dat de gemeente/politie en overige onnodige overheid hiervan op de hoogte is?

Zijn ze er ook van op de hoogte dat er een groot aantal opvoer materiaal aanwezig zal zijn op lokatie? (dit ivm Sprints)

Ik mag echt hopen dat jullie het goed geregeld hebben, ik heb wel plannen om te komen, maar vind het echter zonde van alle werk, geld, en emotionele waarde die ik al in mijn scooter heb gestoken...

Over het vervoeren op straat (in een busje, aanhanger of whatever) is me nu wel duidelijk. Toch blijf ik me afvragen of dat echt geen problemen gaat opleveren elders in Belgie, immers, vanuit Tilburg/Breda of waar dan ook moet je nog half Belz door :X
Gezien de politie ervan op de hoogte zal zijn (en deze, naar horen zeggen, vaak niet geheel strikt zijn met administratie tov bureau, kortgezegd, in eigen zak steken) vrees ik dat er wel diverse controles zullen zijn onderweg...

Overigens, hoe zit het met overnachten, stel dat ik de 21e al wil komen? :P
(Kan gewoon niet vroeg opstaan :X )

Edit: In het vorige topic (over de meeting in september) lees ik 0,0 terug over probs met vervoer oid en het in bezit hebben van opvoer materiaal. Zal wel goed zitten dus :)

Last edited:
Overnachten kan naast je scoot in het busje of op de aanhanger 8P

Politie is zeker op de hoogte van grote aantal opvoerstukken ter plaatse en van de sprint ! :)

ze hebben het vorig jaar ook georganiseerd dus ze zullen het heus wel weten ja :)
zal vast wel in orde komen, die kerel met die rox? doet die ook weer mee :X 8P

Slome said:
Overigens, hoe zit het met overnachten, stel dat ik de 21e al wil komen? :P
(Kan gewoon niet vroeg opstaan :X )

daar had je met crossen ook al last van bartje dat je niet egt vrolijk was..;)
ojah ik ben robin trouwens ...maatje van justin..;)

hopelijk ken je me nog ..

ciao..

ik ben er ook bij op de meeting..:)

aprillia sr2000 said:
ze hebben het vorig jaar ook georganiseerd dus ze zullen het heus wel weten ja :)
zal vast wel in orde komen, die kerel met die rox? doet die ook weer mee :X 8P

je bedoeld de daar vorig jaar wat moeilijk deed met zen groene aerox ? als het die is ja hij zal er wss zijn nu heeft hij een zip sp2000 hoopt zeker te winnen 8P

Het verbaast me steeds te zien hoe weinig vertrouwen de mensen hier in ons hebben.
Zoals jullie weten hebben we dit vorig jaar ook al georganisseerd en toen zijn er geen problemen met de politie geweest omdat zij van alles op de hoogte waren net als dit jaar.
Ik sta er persoonlijk waarborg voor. Ik heb ze namelijk persoonlijk ingelicht over alles.

Charis said:
Het verbaast me steeds te zien hoe weinig vertrouwen de mensen hier in ons hebben.
Zoals jullie weten hebben we dit vorig jaar ook al georganisseerd en toen zijn er geen problemen met de politie geweest omdat zij van alles op de hoogte waren net als dit jaar.
Ik sta er persoonlijk waarborg voor. Ik heb ze namelijk persoonlijk ingelicht over alles.
Dus jij betaald mij in natura terug als er iets gejat word? Vind ik wel goede deal :p

(geintje)...

Tuurlijk heb ik er vertrouwen in, ik ben hier met een maat ook bezig geweest voor een meeting, half jaar verder: gemeente blaasde af vanwege probs rond eindhoven :X Daar ging zo ff half jaar werk...

Slome said:
Dus jij betaald mij in natura terug als er iets gejat word? Vind ik wel goede deal :p

(geintje)...

Tuurlijk heb ik er vertrouwen in, ik ben hier met een maat ook bezig geweest voor een meeting, half jaar verder: gemeente blaasde af vanwege probs rond eindhoven :X Daar ging zo ff half jaar werk...

ik sta waarborg voor het feit dat de politie van lint op de hoogte is van alles hier gaande op de meeting.
niet voor de stommiteiten van andere mensen. :p
als da duidelijker is ;)

VRC-ROX said:
je bedoeld de daar vorig jaar wat moeilijk deed met zen groene aerox ? als het die is ja hij zal er wss zijn nu heeft hij een zip sp2000 hoopt zeker te winnen 8P

Hehe ben benieuwd, De johan aka eigennaar van Zip sp 2000 had me al gezegd dat hij makkelijk de 23pk's zou halen, ben dus wel zeer benieuwd er ene!

btw die stond @ vrc

JOG RR - IN PROGRESS ! (*Scoot Design/Lier)
ZIP SP 2000 - IN PROGRESS ! (*Scoot Design/Lier) Target +23 !
Fin. +- 11/04/2005

Status
Not open for further replies.
Back