joyracing said:wat ik al zei.overzande is hier maar 12 kilometer vandaan.maar dat is een besloten groepje die sprint voor demo zeg maar.nou dan is mn keuze snel gemaakt.liever wat langer in de auto en een dagje zelf sprinten
Slome said:Hmmz moeilijk
-Pottendijk (emmen) circuit
-Lint (sprint)
-Ovezande (legale Demo)
Luxe probleem
Nu weet ik niet waar ik heen moet :X
kevin francus said:Is er nu al gepraat met de politie zodat iedereen die rustig rijd gewoon naar daar kan rijden zonder hun brommers kwijt te geraken...
Sander said:Precies! Het lijkt me een zinnige vraag, hier een concreet antwoord op te hebben. Tevens zou het helemaal mooi zijn, als dit zwart op wit kan worden gegeven. Zekerheid boven alles....
Sander said:Precies! Het lijkt me een zinnige vraag, hier een concreet antwoord op te hebben. Tevens zou het helemaal mooi zijn, als dit zwart op wit kan worden gegeven. Zekerheid boven alles....
aprillia sr2000 said:nee sander bedoelt of je een opgevoerde brommer mag vervoeren aangezien opvoerstukken in belgie illegaal zijn!
Spasta said:weet je dat 100% zeker dat het illegaal is? volgens mij niet. het wordt verkocht in de winkels (wel vermeld voor circuit gebruik) maar het is volgens mij toch niet zo dat je gearresteerd wordt als je cilinder, uitlaat, ... in je auto hebt liggen of gemonteerd op een scooter en die dan op een aanhanger.
dat is onmogelijk volgens mij.
NRG_AeroX said:mjah maar ik ga niej met een aanhangwagen komen kan de politie niej gwoon ff voor die dag n oogje dicht knijpen op die dag is de kans groot dat je gepakt word? lijkt me idd mss goed id om dit als er iets over bekend is in de start post dit neer te zetten
Arno said:Vervoer mag gewoon zolang je niet raced op openbare weg, hoe moeten anders race brommers / scooters / motoren / auto' s vervoerd worden na races in belgie?
En voor de rest is de vergunning er nu voor de meeting of niet?
Zo ja zet het hier aub online, zou het jammer vinden als t niet dorogaat of illegaal is. Want als we pas erachter komen dat ie illegaal is als we er zijn is iedereen goed de lul.