Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
wat ik al zei.overzande is hier maar 12 kilometer vandaan.maar dat is een besloten groepje die sprint voor demo zeg maar.nou dan is mn keuze snel gemaakt.liever wat langer in de auto en een dagje zelf sprinten :D

joyracing said:
wat ik al zei.overzande is hier maar 12 kilometer vandaan.maar dat is een besloten groepje die sprint voor demo zeg maar.nou dan is mn keuze snel gemaakt.liever wat langer in de auto en een dagje zelf sprinten :D

Toffe Noorderbuur +ralf+

Slome said:
Hmmz moeilijk

-Pottendijk (emmen) circuit
-Lint (sprint)
-Ovezande (legale Demo)

Luxe probleem :p
Nu weet ik niet waar ik heen moet :X

Hmmz moeilijk :rolleyes:
Zo moeilijk nu ook weer niet eh 8P

Politie...

Is er nu al gepraat met de politie zodat iedereen die rustig rijd gewoon naar daar kan rijden zonder hun brommers kwijt te geraken...

kevin francus said:
Is er nu al gepraat met de politie zodat iedereen die rustig rijd gewoon naar daar kan rijden zonder hun brommers kwijt te geraken...

Ja dit is reeds gebeurd enkele dagen gelede.
Het beste is dat alle scooters het centrum van lint vermijden om overlast te vermijden.
Er zal op tijd nog een route online gezet worden langst waar iedereen het beste kan komen.
Ook zullen er in lint en omgeving wegwijzers hangen om een vlot verkeer te garanderen.

Hoe zit het met het vervoeren van een 'race'scooter in bus/aanhanger in belgie?

Aangezien we vorige jaar ook al een controle tegenkwamen en ik daarna hoorde dat het in bezit hebben van opvoer stukken verboden is in Belgie?

Precies! Het lijkt me een zinnige vraag, hier een concreet antwoord op te hebben. Tevens zou het helemaal mooi zijn, als dit zwart op wit kan worden gegeven. Zekerheid boven alles....

Sander said:
Precies! Het lijkt me een zinnige vraag, hier een concreet antwoord op te hebben. Tevens zou het helemaal mooi zijn, als dit zwart op wit kan worden gegeven. Zekerheid boven alles....

Zal het maandag ff natrekken voor je bij de politie

vergunning

Sander said:

We hebben een vergunning voor deze meeting alleen is deze nog onderweg met de post. Maar we weten al zeker dat het gemeentebestuurd deze meeting heeft goedgekeurd.
Van zodra onze vergunning binnen is zetten we deze online.

aprillia sr2000 said:
nee sander bedoelt of je een opgevoerde brommer mag vervoeren aangezien opvoerstukken in belgie illegaal zijn!

weet je dat 100% zeker dat het illegaal is? volgens mij niet. het wordt verkocht in de winkels (wel vermeld voor circuit gebruik) maar het is volgens mij toch niet zo dat je gearresteerd wordt als je cilinder, uitlaat, ... in je auto hebt liggen of gemonteerd op een scooter en die dan op een aanhanger.

dat is onmogelijk volgens mij.

Spasta said:
weet je dat 100% zeker dat het illegaal is? volgens mij niet. het wordt verkocht in de winkels (wel vermeld voor circuit gebruik) maar het is volgens mij toch niet zo dat je gearresteerd wordt als je cilinder, uitlaat, ... in je auto hebt liggen of gemonteerd op een scooter en die dan op een aanhanger.

dat is onmogelijk volgens mij.

Zolang je niet met die brommers rijdt om tot in Lint te komen is er volgens mij geen probleem maar een keer je op de openbare weg rijdt dan wel. Volgens mij kan de politie je niets doen zolang deze op een aanhangwagen staat of een cabionet.

mjah maar ik ga niej met een aanhangwagen komen kan de politie niej gwoon ff voor die dag n oogje dicht knijpen op die dag :P is de kans groot dat je gepakt word? lijkt me idd mss goed id om dit als er iets over bekend is in de start post dit neer te zetten

NRG_AeroX said:
mjah maar ik ga niej met een aanhangwagen komen kan de politie niej gwoon ff voor die dag n oogje dicht knijpen op die dag :P is de kans groot dat je gepakt word? lijkt me idd mss goed id om dit als er iets over bekend is in de start post dit neer te zetten

er zijn 3 vertrek uren geregeld aan het wijnegem shopping center voor mensen die met scoot komen er zal daar ter plaatse iemand van de organisatie aanwezig zijn om deze mensen langs een veilige weg naar de meeting te leiden +ralf+ :p

Vervoer mag gewoon zolang je niet raced op openbare weg, hoe moeten anders race brommers / scooters / motoren / auto' s vervoerd worden na races in belgie?

En voor de rest is de vergunning er nu voor de meeting of niet?

Zo ja zet het hier aub online, zou het jammer vinden als t niet dorogaat of illegaal is. Want als we pas erachter komen dat ie illegaal is als we er zijn is iedereen goed de lul.

Arno said:
Vervoer mag gewoon zolang je niet raced op openbare weg, hoe moeten anders race brommers / scooters / motoren / auto' s vervoerd worden na races in belgie?

En voor de rest is de vergunning er nu voor de meeting of niet?

Zo ja zet het hier aub online, zou het jammer vinden als t niet dorogaat of illegaal is. Want als we pas erachter komen dat ie illegaal is als we er zijn is iedereen goed de lul.

Zodra de vergunning is aangekomen zetten we deze online. Wij kunnen er ook niets aandoen. schuld van het gemeentebestuur en de Post.

vergunning

De meeting is 100% legaal het is enkel nog wachten op het trage gemeentebestuur.
De mensen die vorig jaar aanwezig waren kunnen bevestiggen dat we vorig jaar een vergunning hadden en dus dit jaar opnieuw.

Status
Not open for further replies.
Back