Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
iemand idee hoe ver het van hasselt (belgie) is ? , ofwel komen we met trein ofwel met scooters , maar heb je veel aan je scooter al je niet sprint of dergelijke ? is toch altijd wel fijn om aantekomen met scooter ? laat me weten ......

speedingscoot said:
iemand idee hoe ver het van hasselt (belgie) is ? , ofwel komen we met trein ofwel met scooters , maar heb je veel aan je scooter al je niet sprint of dergelijke ? is toch altijd wel fijn om aantekomen met scooter ? laat me weten ......

www.routenet.nl :rolleyes:

er zal wss ook een optical scoot zijn houd in mooiste scoot van de meeting hier is ook een :winner: mee te winnen ;)

VRC-ROX said:
er zal wss ook een optical scoot zijn houd in mooiste scoot van de meeting hier is ook een :winner: mee te winnen ;)

Een hele grote beker zoals vorig jaar.
en de mooiste scoot word gekozen door de vrouwen dus dat gaat ook nog wat worden :p

Ik ben van Geel (België) en ik rijd 40 minuten naar Lint. Met de trein tot in lier is een half uur vanuit Geel. Dus Hasselt is een goei uurtje rijden met de auto.Wel via autostrade.

san'ke said:
Ik ben van Geel (België) en ik rijd 40 minuten naar Lint. Met de trein tot in lier is een half uur vanuit Geel. Dus Hasselt is een goei uurtje rijden met de auto.Wel via autostrade.

rijd ge nu met de auto of met de trein?

Ik ben daar. Ik verblijf daar altijd in het weekend. Die informatie is bedoeld voor Speedingscoot. Dus hij kan kiezen hoe hij gaat.

ga vervoer proberen te regelen.dit kan heel goed mn eerste meeting van het jaar worden.eindelijk mn zipje testen -:-

ok dan maar gaat deze sprint ook voor het sprintkampioenschap tellen of niet???ben ik eigenlijk wel benieuwd naar

joyracing said:
ok dan maar gaat deze sprint ook voor het sprintkampioenschap tellen of niet???ben ik eigenlijk wel benieuwd naar

deze vraag hebben wij al reeds enekel keren gevraagt aan inne maar we krijgen geen antwoord wij zelf zouden dat ook graag weten :)

Er wordt hier niet echt veel gezegd. Weet iemand misschien nog iets wat we op een meeting kunnen doen of zetten?

inderdaad san'ke t is hier maar vrij saai en stil.
de reacties van de mensen zijn maar kort en allemaal zo veel te serieus
vind ge ook ni? :p
en t is eigenlijk een goei vraag. Wa verwachte iedereen zoals van 22mei?
(ik vooral goei weer :))

Status
Not open for further replies.
Back