Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
die dialecten ee :)

ne maar ik kom zekers met zip boven de 20 . stunt lc boven de 20 en beun zen scooterhallerij. :) heb overlaatst een vet filmpje gevonden op je webspace van de vorige meeting :) .

dit jaar komen we af met 100 pk aan scoots uit heule ,harelbeke ,kortrijk,.. :)

stunt lc said:
die dialecten ee :)

ne maar ik kom zekers met zip boven de 20 . stunt lc boven de 20 en beun zen scooterhallerij. :) heb overlaatst een vet filmpje gevonden op je webspace van de vorige meeting :) .

dit jaar komen we af met 100 pk aan scoots uit heule ,harelbeke ,kortrijk,.. :)

leuk dat jullie allen komen kunnen we er een leuke dag van maken als er dan nog wat nederlands geweld komt op dagen zou de dag hellemaal geslaagd zijn en de bekers zijn even groot als vorig jaar he manne ;) +ralf+

heeft er nog iemand plaats voor een sympathieke jongen en zijn scooter mee te nemen naar Lint?
Ik kom uit Heule.
Bedankt

Nu is het maar te hopen dat de flikken niet in hun kopje krijgen om ineens een grote controle te doen in de straten juist voor de meeting!!!

kevin francus said:
Nu is het maar te hopen dat de flikken niet in hun kopje krijgen om ineens een grote controle te doen in de straten juist voor de meeting!!!

ik ga vragen aan CHARIS dat ZIJ!!!!! over deze zaak nog eens praten met de plaatselijke politie en laat het dan allemaal wel weten als er nog enkele vragen omtrent zijn stellen maar !

Last edited:
Update

- Voorlopige Dagindeling

- 10.00 u - Begin inschrijvingen Sprint .
- 10.00 - 13.00 u - Vrij sprinten na inschrijving.
- 13.00 u - Einde inschrijving .
- 14.00 u - Begin Sprintcompititie
- +/- 17.00 u - Einde Compititie
- +/- 17.00 u - 19.00 u - Vrij sprinten
- +/- 19.00 u - Prijsuitrijking - Hoogste vermogen - Sprintcompititie - enz ....

Tevens aangepast in 1ste post +ralf+

{! Update

- Prijzen

- Inkom :

- Sprintcompititie : 10 € + 5 € waarborg voor hesjes , krijg je terug als je hesje inlevert
- Testbank
- Bezoeker : 2,5 €

- Drank :

- Cola , Fanta , Sprite , Water : 1 €
- Redbull , Ice thea : 2 €

- Food :

- Hamburger + Saus / en of Ajuin : 2 €
- Broodje Kaas : 1,5 € ( Speciaal voor de noorderburen )
- Broodje Ham : 1,5 €

Last edited:
zeker te weten ben ik hier dus ook bij ! Is vanuit hier ongeveer 40 minuutjes rijden dus is zeker de moeite waard ! En een sprint gaat er ook wel in !:)

Word leuk aankomende maanden , eerst klaaswaal , een week later jubbega , en 2,5 week later meeting in Lint. KOEWWLL ! :D

VRC-ROX said:
ik ga over deze zaak nog eens praten met de plaatselijke politie en laat het dan allemaal wel weten als er nog enkele vragen omtrent zijn stellen maar !

ik wil ni moeilijk doen maar ik moest met de politie gaan praten. Dus niet alle eer voor jullie twee hé. Er zijn drie organisatoren voor deze meeting! zeker niet vergeten!

Sprintcontest Lint Flyer

Flyer.JPG

Last edited:
antonrox said:
zeker te weten ben ik hier dus ook bij ! Is vanuit hier ongeveer 40 minuutjes rijden dus is zeker de moeite waard ! En een sprint gaat er ook wel in !:)

Word leuk aankomende maanden , eerst klaaswaal , een week later jubbega , en 2,5 week later meeting in Lint. KOEWWLL ! :D

idd word lekker druk hoor :#

/edit: flyer is down 8P

ik hoop en denk het wel dat ik er zal zijn met mijn Nitro Project :D
waarschijnljk wordt dit den eerste keer dat mijne nitro sprintjes ga trekken !!!

Status
Not open for further replies.
Back