Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
jim55 said:
is er nu een trein station in de buurt van meeting plaats

niet echt in de buurt dicht bij zijnde is lier en dat is van de sprintplek ongeveer een kleine 6 km vandaan

Jah station lier, maar der rijd wel een bus naartoe.
Dus anders moet ge iemand vinden die met auto bus wilt spelen :P

jah :P, anders als tegen dan alles in orde is en rijbewijs er is wil ik wel een keer over ent weertje doen.

Joël said:
Hoe zit het met reglementen/ klassen???
Is gewoon alles toegestaan of hoe werkt het?

wij wachten nog steeds op antwoord van razma over enkele dingen moest de sprintcompetitie hierdoorgaan dan gelden automatich die regels in lint is dat niet zo zullen wij zelf regels moeten opstellen maar ik denk dan dat deze gelijk die van de conpetitie zullen zijn lijkt mij het beste en duidelijkste

joyracing said:
lijkt mij idd ook het best mocht dat niet doorgaan kun je wel die regels hanteren.

heb vandaag nog een zeer lieve mail naar inne gestuurd :p nu maar hopen dat we snel reactie krijgen 8P

stunt lc said:
ik kom zeker weer af met beun en de bht crew scoots.
was te vet vorige keer
vet dat er meeting leven in belgie komt

in augustus tevens editie 2 van scootersprints harelbeke
waardat im me aub

robo5 said:
- Prijzen

- Inkom :

- Sprintcompititie : 10 € + 5 € waarborg voor hesjes , krijg je terug als je hesje inlevert
- Testbank
- Bezoeker : 2,5 €

- Drank :

- Cola , Fanta , Sprite , Water : 1 €
- Redbull , Ice thea : 2 €

- Food :

- Hamburger + Saus / en of Ajuin : 2 €
- Broodje Kaas : 1,5 € ( Speciaal voor de noorderburen )
- Broodje Ham : 1,5 €
2 euro voor ice tee is di emagis ofzo

Het Scootertuning Startsysteem met Tijdsmeting zal aanwezig zijn de conpetitie zal tevens niet doorgaan hier ivm verzekering voor de rijders die enkel in nederland telt maar er zal een competitie opgesteld worden en de reglementen van het st . net competitie zullen van tel zijn technische controle enzo zal er ook zijn 8P8P8P

ok jameer van de competitie maar is dan zoiezo wel een lekkere warmdraaier voor het seizoen om het maar zo te zeggen :D

thierrymetzip said:
2 euro voor ice tee is di emagis ofzo

Nee spijtig genoeg ni magisch
maar we hebbe ervoor gekozen om dit jaar maar 1 soort bonnetjes te verkopen. Bonnetjes van 1euro.
Vermits een Ice tea vor ons ook meer kost dan 1 euro zijn we dus genoodzaakt om voor een Ice tea 2 bonnetjes en dus 2 euro te vragen.
sorry voor dit ongemak.

is op de 22ste 12 kilometer van mn huis ook een legale demo sprint.zat eerst te twijfelen.maar ik heb nu toch besloten om naar lint te gaan.als ik natuurlijk vervoer kan regelen :D.wat ongetwijfeld wel lukt.ff wat mensen ownen -:- :rolleyes: 8P

Hey,

Ik zal er ook wel zijn, maar dan als toeschouwer. Is vlakbij voor mij, is ook den eerste keer dat ik naar zo iets ga, maar zal wel de moeite zijn denk ik.

grtz

Hmmz moeilijk

-Pottendijk (emmen) circuit
-Lint (sprint)
-Ovezande (legale Demo)

Luxe probleem :p
Nu weet ik niet waar ik heen moet :X

Slome said:
Hmmz moeilijk

-Pottendijk (emmen) circuit
-Lint (sprint)
-Ovezande (legale Demo)

Luxe probleem :p
Nu weet ik niet waar ik heen moet :X

is tog logische dat je naar ovezande moet :W!!

Status
Not open for further replies.
Back