Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
ik zou ook liever naar zeeland gaan maarjah dan maar naar belgie want het is vol
had enrico er nog een pm over gestuurd maar nooit wat terug gehad :(8P

slider Z'meer said:
ik zou ook liever naar zeeland gaan maarjah dan maar naar belgie want het is vol
had enrico er nog een pm over gestuurd maar nooit wat terug gehad :(8P

Ik had geantwoord in het topic dacht ik zo..

Sander said:
Hhmmmm, een paar belgen wegbranden vind ik anders ook best lollig +ralf+

ik ben eens benieuwd wie er dit jaar met de meeste bekers gaat lopen.
De belgen of de nederlanders.
hopelijk wordt het een beetje spannend.

Ik wil eerst duidelijkheid over het vervoeren van de scooters door belgie, anders vind het het zonde van mijn tijd.

ik zal ook van de partij zijn :p hangt zo een heel klein beetje van vinny af :p
of hij nu nog op tijd dat subframe van een aerox binnen heeft is de vraag :) zo kan ik me sr viper frampje netjes gaan omlassen en nog voor de 22ste mei mijn evo cc zien te fixen en dan doe ik ook mee ;) maar anders kom ik wel eens een kijkje nemen :p vorige editie vond ik al wel gek :)

@sander :p : dat had je wel gehoopt die belgen wegbranden :p ik wens je veel succes in ieder geval :)

Greetz Hollow

Sander said:
Ga vooral happen ;)

Ik ben ook benieuwd naar de vraag van erwin.....

stomme vraga eh het vervoeren van een scooter mag zolang hij maar niet op de openbare weg rijd zo simpel is dat op de meeting mag er gereden worden dus dat is ook geen probleem snap niet waarover jullie je zorgen maken

Inderdaad...in nederland mag je het ook vervoeren..., en er ook niet mee rijden..

Echter is in belgie het bezit van opvoerspullen verboden, en in nederland niet... rara-politie-pet, hoe zit het nu, en welke regels gelden er precies?
Of moet ik dit zelf gaan uitzoeken?? :X

Sander said:
Inderdaad...in nederland mag je het ook vervoeren..., en er ook niet mee rijden..

Echter is in belgie het bezit van opvoerspullen verboden, en in nederland niet... rara-politie-pet, hoe zit het nu, en welke regels gelden er precies?

regels zullen 1 van de dagen online staan zijn dezelfde eigenlijk als die van het st.net sprintcompetitie maar ze zullen tegen het weekend online staan !

Last edited:
VRC-ROX said:
regels zullen 1 van de dagen online staan zijn dezelfde eigenlijk als die van het st.net sprintcompetitie maar niet allemaal dus maar ze zullen tegen het weekend online staan !

gast ben je levens moe ofzo:?

laten we het dan simpel houden en gewoon de regels van het st.net sprintcompetie nemen ik denk dat dat voor iedereen duidelijk is

Sander said:

Opvoer spullen mag je wel gewoon in je bezit hebben anders zouden er toch geen winkels zijn waar het wordt verkocht kijk maar naar vinny en vervoer mag gewoon in een busje of kar. Daar krijg je echt geen problemen mee.

hellow iedereen

Het vervoeren van opvoerspullen is niet verboden in België.
Het rijden met een scooter met opvoerspullen is uiteraard wel verboden.

Hopelijk dat dit wat duidelijkheid in de situatie gebracht heeft.

Status
Not open for further replies.
Back