2F4R Boer said:maar als hij zelf zegt dat hij 22,3 gescoord heeft dan zal het niet toevallig die dag terugzakken naar 16 pk :X
mja we zien wel
THunder-Rox said:Als de tijdwaarneming niet werkt kun je niet echt over een winnaar spreken
Sander said:Regel het zelf dan effe vriend? Als ik fred met een baard zie rondlopen, weet ik meer dan genoeg...
Inne & Crew hebben tot 3 uur 'snachts aan het systeem gewerkt, als er dan door een ongelukje, geen tijdswaarneming meer is, vind ik niet, dat je ook maar een enkel recht hebt, om je muil open te trekken...
beunhaas said:die bw's is dus mijn ding
denk wel dat iedereen gezien heeft dat het gewoon lekker knalde,
en dan na sprints gooi ik hem op de bank->15.9pk ofzow :L
wat me ook opviel is dat die VRC scoots die zogezegd 20+pk hebben echt voor geen meter liepen :L
btw:winnaar scooter klasse was nr.143 met een parelmoere aerox
MHR D.H. Tuning said:Jammer van banken?
Dennis
Ritchi said:Vond het echt wel een geslaagde dag vandaag
Lekker weer en mooie/snelle scoots.
De winnaar van de std scooter klasse was trouwens een zwarte NRG en 2e plaats goud/oranje runner met epc blokje (Runner werd trouwens ook 2e @ testbank) dus 2 keer net ernaast... jmmr.
Verder vond ik die wheelie over ongeveer de hele sprintbaan van die runner met chroom frame echt geweldig RESPECT!
beunhaas said:lolz@band,en men scooter veranderde plots in een douche op de bank :L
gwn blijven branden
nogmaals bedankt voor het vestje he :*
@robo5,voor geen meter lopen moet je niet zo serieus opnemen
had gwn van sommige veel meer verwacht(zoals die rood/witte booster)
richard scoot said:Originally Posted by HJ EVO ROX
En heeft er iemand foto en filmpje van de wheelie van de HJ RUNNER (CHROOME RUNNER FRAME).
Toen die hem echt super stijl vollegas over de baan heen ging.
Ik heb heb filmpje thuis zitten kijken, echt super hoor hoe hij op het puntje van zijn zadel zat en met zijn voorwiel in de hemel hing.
petje af hoor!!!!!!
stunt lc said:hier dus de piloot van beunhaas zen frame .
ik vond echt wel een super geslaagd dagje (super mooi meeting weer , veel vette scoots,onze prestaties , ... )
-eerst en vooral beterschap aan kenny .
-ten 2DE jammer dat door een computer die niet werkt er zo veel probs kwamen (respect voor inne en de organisators die het toch nog kunnen fixen hebben om er een geslaagde meeting van te maken . )
-gelukkig hebben we nog een voorrem kunnen fixen , en zijn we nog ingeschreven geraken na veel gesjool .
MAAR DAN begon ik te sprinten en kon men dag niet meer stuk . geen enkele maal verloren . beun zen scoot ging overdreven goed ( en kan nog beter bleek dat onze achterband zeer plat stond en door het gebeun aan die voorrem en door gebrek aan de juiste onderdelen sleepte ons voorwiel nog een beetje. uiteindelijk bleek dat we de eerste waren in de special klasse (ik dus super blij ) . wel een hele choas en idd en luidspreker ging veel kunnen verhelpen.
en dan gigen we dus banken en scoren we in de 16 pk met beun zen scoot omg WAT ZUIGT DIE BANK VAN SCOOTERMANIA HARD MAN (komaan de rol is gvd zo gladig als iets en je ziet gewoon dat die band daarop geen grip heeft , toerental van de rol tegen over band is gewoon verschilend . en dan die grafieken met krullen er in enz op een normale bank is da totaal nie mogelijk . (vesta wel dat beun frame moelijk te banken valt doordat je nergens echt kan op drukken enz maar komaan ik stond op den duur met men 2 voeten op de carterkap en nog kwam er maar 17.2 ofzo gewoon veels te veel slip @ de gepolierde rol.
kga der maar beter over stoppen,sorry maar ik moest het kwijt ze
maar twas dus echt wel een niet tedoen zalig dagje voor mij
afcbf said:Ik wil wel even het volgende zeggen over al de reacties op de crew !
Ik moet toegeven dat niet vlot verlopen is. MAAR jemoet jezelf maar eens plaatsen in de huid van een crewlid. Kenny (keuring) die flauwviel, gevolg -> een defecte computer die beschadigd raakte door de val en nog een hoop chaos. Daardoor is heel de keuring en ingeschrijving vertraagd. Tijdsmetingen waren er ook niet dus daarom was het maar een knock out sprint. Er was ook wat gezeur over mensen die hun sprint wonnen en niet door gingen wegens een VALSE start. En volgens mijn weten is de crew nog niet kleurenblind of dronken en dat ze het verschil niet zagen tssen en brandende en niet brandende lamp. Voorderest leuke opkomst,mooi weer,snelle scoots,lekkere hamburgers,....
Idd oom agent was een biertje aan het drinken maar die hoorde niet bij de crew 8P
robo5 said:Correctie runner werd derde met 19,5 pk 2de Twins zip 20,1 pk - 3de VRC-Rox Greg met 21,1 pk
Testbankresultaten volgen wel later
beunhaas said:@robo5,voor geen meter lopen moet je niet zo serieus opnemen
had gwn van sommige veel meer verwacht(zoals die rood/witte booster)