Ik heb die bank dik hard geownt!!Als je mij niet heb zien kloten op of bij die bank dan weet ik het ook niet meer ik heb me feestelijk vermaakt daarzo.Verder vind ik het ereg jammer dat er echt iets vreemd is aan die bank maja ben niet de enige denk ik.Xyntaxis said:Iemand klaas nog zien banken? :* (Mina-Ice)
8)
Xyntaxis said:Iemand klaas nog zien banken? :* (Mina-Ice)
8)
Ach ja je moet toch wat als je uit liefdadigheid al je benzinekranen aan vrienden weggeeft en dan zelf een eigenwijse vacuum kraan overhoud die niet kapot wil zodat ie door blijft stromen Ik heb me wel vermaakt op je bank Vinny alleen sorry van dat zooitje :'( hoerige k#t vertandingVinny!!! said:Klaas, runnen met darm in zijn mond !! Niet te doen.
Vinny!!! said:CORRECTIE :
3° Roufs, Runner 20,05 NL
2° Erik B (neef Knapen!) , Zip 20,2 (laatste scoot van dag) NL
1° Greg ,Aerox , 21,1 B (voorlaaste scoot )
[5th] klaas said:Ik heb die bank dik hard geownt!!Als je mij niet heb zien kloten op of bij die bank dan weet ik het ook niet meer ik heb me feestelijk vermaakt daarzo.Verder vind ik het ereg jammer dat er echt iets vreemd is aan die bank maja ben niet de enige denk ik.
Toch blijft het vreemd dat mensen met 20 pk en meer hier ineens 18 en 16 halen geloof ik.Ik heb alleen maar kunenn kijken want toen me eigen scooter eindelijk warm was begon me vertanding menstruatie problemen te krijgen.Maarja verder geen problemen met de bank alleen geeft het zo een vreemd idee.Sander said:Tovami is een tovami bank...
Het enigste wat er kan veranderen zijn de instellingen.. Als Vinny die veranderd per scooter, heeft hij alleen maar zichzelf daarmee, dus ik zou daar niet van uit gaan.
Als je een scooter goed inspant op de bank, moet je geen problemen hebben... Op Speelmansplaten had ik toendertijd tot de 20 km/h ook slip op de bank van Vinny. Gelukkig komt het topvermogen van een scooter pas tussen de 60 en 80, zodat niemand kan zeggen, dat hij slip heeft gehad...
Ik snap het ook wel alleen zoveel verschil dat is echt vreemd maarja jullie zijn de kenners ik ben alleen maar toeschouwer ofzo.Ik ga nu slapen ben een beetje moe morgen weer een dag.Sander said:In de buitenlucht, scoort een scooter ALTIJD minder goed, dan in een testruimte, met constante weersomstandigheden, etc etc etc.
Denk je nu echt, dat ik op Lelystad o.i.d., de 23.3 pk kan evenaren? Ik zou ervan opkijken eerlijkgezegd...
Sander said:Tovami is een tovami bank...
Het enigste wat er kan veranderen zijn de instellingen.. Als Vinny die veranderd per scooter, heeft hij alleen maar zichzelf daarmee, dus ik zou daar niet van uit gaan.
Als je een scooter goed inspant op de bank, moet je geen problemen hebben... Op Speelmansplaten had ik toendertijd tot de 20 km/h ook slip op de bank van Vinny. Gelukkig komt het topvermogen van een scooter pas tussen de 60 en 80, zodat niemand kan zeggen, dat hij slip heeft gehad...
Sander said:In de buitenlucht, scoort een scooter ALTIJD minder goed, dan in een testruimte, met constante weersomstandigheden, etc etc etc.
Als ik de 23+ haal op Meeting Lelystad, ga ik er van opkijken in ieder geval....
Vinny!!! said:-> Sander, ben oud genoeg hoor ! 30 jaar geen 16 hoor.
Sander said:Het enigste wat er kan veranderen zijn de instellingen.. Als Vinny die veranderd per scooter, heeft hij alleen maar zichzelf daarmee, dus ik zou daar niet van uit gaan.
Vinny!!! said:net zelfde aan typen ! We zullen er zeker ene op drinken he Sander.
Diegene met hoogste score gaat betalen.
Sander said:Best en de verliezer betaald de 2e .
Vermogens zijn indicaties...niets meer, niets minder. Nu ga ik mn nest opzoeken, want ik ben al die testbank-speculatie-reacties nu meer dan zat
Neo105 said:Ach, ik vond het een geweldige meeting,
Ik heb met meer mensen gemeet dan ik eigenlijk kan opnoemen, en heb een beetje lopen stuiteren @ NRG die eindelijk naar behoren liep, verder vond ik de sfeer heel goed en heb ik deze meeting een echt gevoel van saamhorigheid gehad, want iedereen praatte met elkaar zonder al te veel incidenten. Alleen jammer van het sprinten natuurlijk, maar alsnog het feit dat er uberhaupt al gesprint kon worden was natuurlijk al geweldig