Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
Xyntaxis said:
Iemand klaas nog zien banken? :* (Mina-Ice)

8)
Ik heb die bank dik hard geownt!!Als je mij niet heb zien kloten op of bij die bank dan weet ik het ook niet meer ik heb me feestelijk vermaakt daarzo.Verder vind ik het ereg jammer dat er echt iets vreemd is aan die bank maja ben niet de enige denk ik.

Beunhaas ik ken je niet (kheb je wel zien lopen want het werd ineens donker om me heen )maarre: RESPECT 2 U EN JE DRIVER!!!

Tovami is een tovami bank...

Het enigste wat er kan veranderen zijn de instellingen.. Als Vinny die veranderd per scooter, heeft hij alleen maar zichzelf daarmee, dus ik zou daar niet van uit gaan.

Als je een scooter goed inspant op de bank, moet je geen problemen hebben... Op Speelmansplaten had ik toendertijd tot de 20 km/h ook slip op de bank van Vinny. Gelukkig komt het topvermogen van een scooter pas tussen de 60 en 80, zodat niemand kan zeggen, dat hij slip heeft gehad...

Vinny!!! said:
Klaas, runnen met darm in zijn mond !! Niet te doen.
Ach ja je moet toch wat als je uit liefdadigheid al je benzinekranen aan vrienden weggeeft en dan zelf een eigenwijse vacuum kraan overhoud die niet kapot wil zodat ie door blijft stromen :P Ik heb me wel vermaakt op je bank Vinny alleen sorry van dat zooitje :'( hoerige k#t vertanding

Vinny!!! said:
CORRECTIE :

3° Roufs, Runner 20,05 NL
2° Erik B (neef Knapen!) , Zip 20,2 (laatste scoot van dag) NL
1° Greg ,Aerox , 21,1 B (voorlaaste scoot )

Je kan wel zien, dat wij Nederlanders gewent zijn aan Nederlandse lucht.... Met dat Vlaamse weer kunnen we niet echt uit de voeten ;).

Sorry dat ik er niet was... Maar al die meetings komen me een beetje de strot uit op het moment :X

filmpje sprint in Lint !!!!

Scootersprint Lint Part 1 FILMPJE !! 1 min loading time !!

http://www.putfile.com/media.php?n=sprint-lint-part1

file.cfm
by malossi freak +ralf+

Last edited:
[5th] klaas said:
Ik heb die bank dik hard geownt!!Als je mij niet heb zien kloten op of bij die bank dan weet ik het ook niet meer ik heb me feestelijk vermaakt daarzo.Verder vind ik het ereg jammer dat er echt iets vreemd is aan die bank maja ben niet de enige denk ik.

Iets vreemd ?? Komt van nederlandse fabrikant hoor ! Ruud fredricks (tovami zelf)

Van diegene die vandaag scoorde , was het iedereen overeen dat het klopte hoor. wel minder score door weeromstandighedenl.

Sander said:

Het enigste wat er kan veranderen zijn de instellingen.. Als Vinny die veranderd per scooter, heeft hij alleen maar zichzelf daarmee, dus ik zou daar niet van uit gaan.

Als je een scooter goed inspant op de bank, moet je geen problemen hebben... Op Speelmansplaten had ik toendertijd tot de 20 km/h ook slip op de bank van Vinny. Gelukkig komt het topvermogen van een scooter pas tussen de 60 en 80, zodat niemand kan zeggen, dat hij slip heeft gehad...
Toch blijft het vreemd dat mensen met 20 pk en meer hier ineens 18 en 16 halen geloof ik.Ik heb alleen maar kunenn kijken want toen me eigen scooter eindelijk warm was begon me vertanding menstruatie problemen te krijgen.Maarja verder geen problemen met de bank alleen geeft het zo een vreemd idee.

In de buitenlucht, scoort een scooter ALTIJD minder goed, dan in een testruimte, met constante weersomstandigheden, etc etc etc.

Als ik de 23+ haal op Meeting Lelystad, ga ik er van opkijken in ieder geval....

Sander said:
In de buitenlucht, scoort een scooter ALTIJD minder goed, dan in een testruimte, met constante weersomstandigheden, etc etc etc.

Denk je nu echt, dat ik op Lelystad o.i.d., de 23.3 pk kan evenaren? Ik zou ervan opkijken eerlijkgezegd...
Ik snap het ook wel alleen zoveel verschil dat is echt vreemd maarja jullie zijn de kenners ik ben alleen maar toeschouwer ofzo.Ik ga nu slapen ben een beetje moe morgen weer een dag.

Enne je scooter inspannen dat was niet echt goed mogelijk op de bank.

Sander said:

idd in begin kun je wat slip hebben, afhankelijk van band.
Zeker Taiwan banden hebben daar zeker last van.

Ml50/Twist Sport/ BT39SS . dunlop hebben er weinig last van.
Zeker stand van band / rol is zeker belangrijk.

Even drukken / of inspannen kan idd wat helpen in t begin.

Riemen liggen er altijd naast.

-> Sander, ben oud genoeg hoor ! 30 jaar geen 16 hoor.

Buiten runnen of in gesloten ruimte is toch nog groot verschil hoor.
Zeker met wisselde temp/luchtdrk etc.

ik zeg altijd same place/same date/same bank. (en zeker geen platte of kale banden)

Last edited:
Ach, ik vond het een geweldige meeting,

Ik heb met meer mensen gemeet dan ik eigenlijk kan opnoemen, en heb een beetje lopen stuiteren @ NRG die eindelijk naar behoren liep, verder vond ik de sfeer heel goed en heb ik deze meeting een echt gevoel van saamhorigheid gehad, want iedereen praatte met elkaar zonder al te veel incidenten. Alleen jammer van het sprinten natuurlijk, maar alsnog het feit dat er uberhaupt al gesprint kon worden was natuurlijk al geweldig :)

Sander said:

Als ik de 23+ haal op Meeting Lelystad, ga ik er van opkijken in ieder geval....

net zelfde aan typen ! We zullen er zeker ene op drinken he Sander.

Diegene met hoogste score gaat betalen.

Vinny!!! said:
-> Sander, ben oud genoeg hoor ! 30 jaar geen 16 hoor.

Sander said:

Volgens mij geef ik je gelijk, en leg ik uit, dat me dat wel erg onwaarschijnlijk / kinderachtig lijkt..... :)

Vinny!!! said:
net zelfde aan typen ! We zullen er zeker ene op drinken he Sander.

Diegene met hoogste score gaat betalen.

Best :) en de verliezer betaald de 2e ;).

Vermogens zijn indicaties...niets meer, niets minder. Nu ga ik mn nest opzoeken, want ik ben al die testbank-speculatie-reacties nu meer dan zat :)

Last edited by a moderator:
2 minpunten vond ik wel , de costumshow is niet fair verlopen vond ik , de uiteindelijke winnaar kwam 10 min te laat aan en mocht toch gewoon mee doen, ondanks dat hij idd wel netjes was , met alle respect voor de huidige jury en de organisatie maar ik vind dat er volgende keer kenners moeten jureren ik kan me niet inbeelden dat sommige juryleden een concept hebben van het geld / werk wat in bepaalde zaken zit ... (echt no offence maar ik had stérk die indruk)

anderzijds, er hebben een hele hoop mensen lopen sprinten en wheelys maken en roekeloos lopen rond vlammen op de parking waar het érg druk was, terwijl er een perfect afgesloten terrein was waar het 'veilig' kon , moeten er echt zwaar gewonden vallen voor dat stopt ? wil niet de moraalridder uithangen maar het was vet irritant ...

voor de rest, uiterst geslaagd ! veel bekenden , goed weer (heb er zelf een verbrand gezicht / nek aan over gehouden :p) , zeer goeie sfeer (bedankt trouwens nog aan onze buren in het achterste hoekje van de parking die een oogje in het zeil hebben gehouden :* ) en gewoon een fijn zondagje :)

die runner met het chomen frame z'n wheely @ sprint was echt super trouwes :D

Sander said:
Best :) en de verliezer betaald de 2e ;).

Vermogens zijn indicaties...niets meer, niets minder. Nu ga ik mn nest opzoeken, want ik ben al die testbank-speculatie-reacties nu meer dan zat :)

cava.

Ben het ook meer dan beu hoor,Sander.

Meeste denken omdat iemand heeft gescoord bij enkele runs , onder bep. goede condities , dat ze bij een sprintje zelfde vermogen neerzetten. Er zijn teveel factoren die en rol spelen bij een sprintje. Goede warme motor bv !

Ne goede rijder dat ook al veel hoor.

Neo105 said:
Ach, ik vond het een geweldige meeting,

Ik heb met meer mensen gemeet dan ik eigenlijk kan opnoemen, en heb een beetje lopen stuiteren @ NRG die eindelijk naar behoren liep, verder vond ik de sfeer heel goed en heb ik deze meeting een echt gevoel van saamhorigheid gehad, want iedereen praatte met elkaar zonder al te veel incidenten. Alleen jammer van het sprinten natuurlijk, maar alsnog het feit dat er uberhaupt al gesprint kon worden was natuurlijk al geweldig :)

nog sprintje getrokken??

ik von het ok wel lachen alleen er klopte geen reet van de sprints marja
ik heb lekker kennen ouwehoere :):) en vinny ut is knapuh
bobke marley

ik vind trouwens dat onder de omstandigheden de sprint mooi is opgelost , nog niet zo lang geleden was er eenvoudigweg geen sprint systeem ... de kerstboom werkte toch gewoon ? fair lijkt me zo ... , van de bank vind ik ook een beetje gekakel , er was uberhaubt een bank en twas een tovami , wat heb je nog meer nodig ?

Status
Not open for further replies.
Back