hier dus de piloot van beunhaas zen frame .
ik vond echt wel een super geslaagd dagje (super mooi meeting weer , veel vette scoots,onze prestaties , ... )
-eerst en vooral beterschap aan kenny .
-ten 2DE jammer dat door een computer die niet werkt er zo veel probs kwamen (respect voor inne en de organisators die het toch nog kunnen fixen hebben om er een geslaagde meeting van te maken . )
-gelukkig hebben we nog een voorrem kunnen fixen , en zijn we nog ingeschreven geraken na veel gesjool .
MAAR DAN begon ik te sprinten en kon men dag niet meer stuk . geen enkele maal verloren . beun zen scoot ging overdreven goed ( en kan nog beter bleek dat onze achterband zeer plat stond en door het gebeun aan die voorrem en door gebrek aan de juiste onderdelen sleepte ons voorwiel nog een beetje. uiteindelijk bleek dat we de eerste waren in de special klasse (ik dus super blij ) . wel een hele choas en idd en luidspreker ging veel kunnen verhelpen.
en dan gigen we dus banken en scoren we in de 16 pk met beun zen scoot omg WAT ZUIGT DIE BANK VAN SCOOTERMANIA HARD MAN (komaan de rol is gvd zo gladig als iets en je ziet gewoon dat die band daarop geen grip heeft , toerental van de rol tegen over band is gewoon verschilend . en dan die grafieken met krullen er in enz op een normale bank is da totaal nie mogelijk . (vesta wel dat beun frame moelijk te banken valt doordat je nergens echt kan op drukken enz maar komaan ik stond op den duur met men 2 voeten op de carterkap en nog kwam er maar 17.2 ofzo gewoon veels te veel slip @ de gepolierde rol
.
kga der maar beter over stoppen,sorry maar ik moest het kwijt ze
maar twas dus echt wel een niet tedoen zalig dagje voor mij