Tremble
evo rocks
Nou dit zijn mijn ervaringen voor vandaag ten eerste heb ik geen bordjes gezien vlakbij de meeting (shame crew!) kwamen we er aan kreeg ik gewoon een heerlijk gevoel erbij en kon ook gelijk mijn nieuwe cil. inrijden vanaf inschrijven hadden ik en andere gewoon vet pech. beterschap naar de jongen.eindelijk mocht ik me om 14.00 inschrijven en lekker ff me nieuwe cil en uitlaat testen eerste gewonnen 2de verloren van klein groen ding RESPECT daarna won ik van een aerox drag geil ding hij ging voorop maar haalde hem bij de finish in later tegen de wallaroo en won ik nog maar net, veel RESPECT. ook nog verloren van een zwarte dragster was heel snel ook.
ff op de testbank liep heel mooi had ik maar 15.5 pk, en met mijn vorige cil. en uitlaathad ik 14.8 @lely dat vond ik wel vaag maarja op naar de volgende testbank
ik heb helaas niet meekunnen doen @ competitie want na testbank lekte die ietsje teveel helaas. De werkende crew was toppie complimenten.op naar lely
ff op de testbank liep heel mooi had ik maar 15.5 pk, en met mijn vorige cil. en uitlaathad ik 14.8 @lely dat vond ik wel vaag maarja op naar de volgende testbank
ik heb helaas niet meekunnen doen @ competitie want na testbank lekte die ietsje teveel helaas. De werkende crew was toppie complimenten.op naar lely