rooie top said:Zo ,Hier ff mijn zegje .....
Na 2,5 uur rijden kwamen we aan.best rommelig enz maarja dat heb je overal.Scooters uitgeladen en ff een paar rondjes gedaan..Toen naar de keuring, waar een ENORME rij stond terwijl er NIET werd gekeurd. Dus wij dachten nou dan gaan we wel ff bij de testbank kijken. Dus na een tijdje gingen we weer is bij de keuring kijken en was er helemaal niemand meer en stond iedereen met een hesje aan. :z Dus wij naar de bus rennen benz erin helm op jas aan en terug gerend met scoot.....Was er dus niemand meer. Dus gelijk naar Inne gegaan en die zei dood leuk : NEE het is vol...what the F*^#$* hoe kan dat? We hadden ons netjes ingeschreven via de site. En waren iets te laat . Ok te laat maar de hesjes lagen 1 meter achter haar en ik had een tientje in mijn handen. Ik vind dit erg triest . :| 2,5 uur rijden voor........NIETS. Scooters liepen snoeihard en daar sta je dan......
voor de rest hing er een goede sfeer daar! iedereen sprak je aan en omgekeerd . Dat was het enigste toffe van vandaag
Aju
Arno said:@ Romeo, nice gereden (2e plaats)
2F4R Boer said:thnx:*
sry van het verwijt van de testbank, had het ergens in de rij opgevangen.
nog veel succes met je slider en tot op de volgende meeting
socketje said:Ik heb igg zware kut dag gehad nog lang bezig geweest aan men scoot voor hem af te krijgen voor meeting, beunhaas ging remklauw meebrenge.
Dat heeft hij dus niet gedaan dus niet sprinten voor mij, en dan reed ik niet met de revolution cilinder maar gewoon beetje getunede manston 2.
Member BCR said:Namens de BCR-crew was het un echt top dagje ..
Full sunshine , Nice drag's and lot's of fun ..
Sommige luitjes overdreven un beetje in hun rij gedrag op de parking ..
Ik kreeg al un Dangerous illusion over un idee dat er was zou kunnen gaan ..
Dit bleef gelukkig uit ..
Filmpes zijn onderweg ..
rs-power said:Mischien een Domme Opmerking/Vraag
maar Revolution zoals in Hebo Rev.
Enneh is er nou eigenlijk iets meer van deze cil bekend?
zon brandde idd echt hard, beetje in men gezicht verbrand.Arno said:btw k ben gruwelijk verbrand, de zon was echt loeiheet