Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
2F4R Boer said:
verhaal van de spookrijslider:
die crew daar achterin zeiden dat we konden rijden en de rest moest zijn scooter nog aankicken, die slider stond toevallig aan dus reed weg, en toen vlogen er ineens 2 scooters op hem af, lijpe shit idd!!!
uiteindelijk gelukkig goed afgelopen.

ja die communicatie was niet top, want toen ik mn 2de sprint tegen die dezelfde persoon verknalt had met 2 weelys aan de start, moest ik HUN gaan vertellen dat we direct na het sprinten terug moesten rijden.

Thunder-rox said:
ja die communicatie was niet top, want toen ik mn 2de sprint tegen die dezelfde persoon verknalt had met 2 weelys aan de start, moest ik HUN gaan vertellen dat we direct na het sprinten terug moesten rijden.

kom allemaal maar naar meeting best 12 juni!!! haha
hoop dat het daar niet zon chaos wordt...mja ondanks de chaos toch een superdag

ik vond het een vette meeting, zat niet mee dat die meneer een aanval kreeg MAAR DAAR KAN HIJ NIKS AAN DOEN!
iedereen ook de organisatie (ja ook al zaten ze aan het bier)
en inne en fred en de andere, hebben zich 100% ingezet om het toch goed te laten gebeuren!
(zo goed mogelijk)
ik vind het goed opgelost, ook hadden ze nog een stroomstoring dus zat niet allemaal mee!
ik heb een leuke dag gehad, je kon veel sprinten alleen zag ik er meer rijden in het wielersparkeerplaats dan op de sprintbaan, en dit snap ik niet. Jongens sprint dat gewoon op de sprintbaan daar is ie voor :L
verder top dag gehad, lekker kennen rijden en oefenen :)
en weer wat dingen teweten gekomen over me zip ;)

2F4R Boer said:
nja je wordt niet zomaar eerste, denk dat 16 pk zeker te laag gegrepen is
arno met die ice had daar 15 pk(weet niet wat hij nomraal heeft)
mja idd over ophouden, ben benieuwd naar de fotos/filmpjes!!!!

Uhmz ik heb helemaal niet gebankt? Dus weet niet waar je dat vandaan haalt?

dat ding dat eerste werd in de extreme klasse daar zat het blok van beunhaas onder volgens mij en dat is wel een pk knaller.
voor de rest was het een geslaagde dag alleen jammer dat de belgische dames zo ontzettend lelijk zijn....

wel veTTe meeting maar, af en toe vlink vel pech eerst die vent jah wark boven op stond he bart:P..
wel creapy..

en toen nog stroomstooring maarjah alles ging nog redelijk goed op de afval race na dan :S die waar nahjah zeg er maar niks meer over..

maar met elkaar toch weer leuke en gezelige dag gehad

NLaterSS

Mijn verhaal van vandaag:

Knetterlang over gereden, 8 x door antwerpen heen gereden omdat we zooooooooo vaak fout reden.
Mgoed, balen dat het zolang duurde voordat je gekeurd kon worden (wij pas om 14.00 ofzo? )
TEvens heb ik het gehoord van die Kenny, erg sneu! Sterkte en beterschap!
Wat ik ontzettend jammer vond was dat er TEVEEL gereden werd op de parkeerplaats waar iedereen stond en die MONGOOL op die slider die spook ging rijden niet ontzettend hard voor zijn kop werd gemept!

Die gozer zit hier ook op het forum met een special paint slider, heel mooi ding enzo maar jezus zeg wat bezielde jou dat om dat te doen? Stekker los in je hoofd?

Voor de rest knalde me Ice "redelijk" zolang ie koel was had ik niet al teveel slip dus dat ging wel lekker.

@ Romeo, nice gereden (2e plaats)

Edit: 1 scooter die me ontzettend tegenviel was die zip van DjDjango ofzo (zwolle gozer) die verloor van een focking Wallaroo :S en Evert zwolle man.... voortaan gas blijven geven en niet denken dat je een valse start maakt :* )

Last edited:
het enige wat ik nog ff kwijt wil:

ik heb nog nooit een organisatie meegemaakt die ZOVEEL bier dronk!!?? zelfs koempel Oom Agent zat aan de Palm!!

ik wou mijn scoot pakken die tegen een paaltje stond, staan er 4 personen van de Organisatie die mij tegen wouden houden omdat ik geen stempel had!!!?
staat er een tegen mij aan te duwen die erger stonk als de Bavaria in lieshout, vervolgens een andere die eveneens zo stonk!? tja Nummer 3 en 4 deden voor hun niet onder!? en dat noemt zich een organisatie??

ik had het Hierna wel gehad! en ben gegaan! Hoop dat ze volgend jaar Geen bier schenken aan de organisatie "die kunnen daar niet zo goed tegen"

Fred en Inne hebben het maximale gedaan, Ook charis deed haar best! maar echt Organisatie en Bier KAN NIET!!!

Arno said:
Mijn verhaal van vandaag:

Knetterlang over gereden, 8 x door antwerpen heen gereden omdat we zooooooooo vaak fout reden.
Mgoed, balen dat het zolang duurde voordat je gekeurd kon worden (wij pas om 14.00 ofzo? )
TEvens heb ik het gehoord van die Kenny, erg sneu! Sterkte en beterschap!
Wat ik ontzettend jammer vond was dat er TEVEEL gereden werd op de parkeerplaats waar iedereen stond en die MONGOOL op die slider die spook ging rijden niet ontzettend hard voor zijn kop werd gemept!

Die gozer zit hier ook op het forum met een special paint slider, heel mooi ding enzo maar jezus zeg wat bezielde jou dat om dat te doen? Stekker los in je hoofd?

Voor de rest knalde me Ice "redelijk" zolang ie koel was had ik niet al teveel slip dus dat ging wel lekker.

@ Romeo, nice gereden (2e plaats)

Edit: 1 scooter die me ontzettend tegenviel was die zip van DjDjango ofzo (zwolle gozer) die verloor van een focking Wallaroo :S en Evert zwolle man.... voortaan gas blijven geven en niet denken dat je een valse start maakt :* )

wallaroo rulez :-)

allez streetzone wallaroo iig. (toch voor ik em platlegde...) lekker hard gaan op dunne bandjes... om schrik van te krijgen... volgende keer beter :-)

neej, was bst zijn ding niet! was een booster verlengd frame van beunhaas, met zijn blok onder !!

verder een superdag gehad de slider van michel liep lekker, en de oranje aerox van sander(top 6 in special) en de oranje nrg van jeroen liep ook zeer goed en de scooters van de mannen uit breskens liepen ook goed!!

dus zodoende perfect dag gehad, om 9 uur vanochtend doorgereden en was om half 8 thuis vanavond!!

Nog wat forummers gemeet, waaronder klaas en dennis melgers.

alleen was het jammer dat iedereen op het parkeer terrein aan het rondrijden was! en ook jammer van de epileptische aanval van kenny!

nog even met de politie over gehad of het allemaal goed verlopen was, zij zeiden dat het zeer goed verlopen is dus volgend jaar weer denks!!

Op naar de volgende meeting +ralf+

Status
Not open for further replies.
Back