Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
nee, geen tijden (tenminste toen ik om 1600 uur wegging)
Kenny (mensen van de SOBW kennen hem wel) heeft een epileptische aanval gehad en is met een glas water over de laptop gevallen! andere laptop met Software gaf problemen.
Kenny aka Candyman! heeft zijn schouder iig gebroken en is met Ambulance afgevoerd!

amaai wens hem beterschap en tis zondedat je geen tijden hebt maarjah tis niet anders....:)

Last edited:
hmm da zuigt wel hard zeg maar... :( heb in jubbega nog met hem staan buurten..

mja iig beterschap dan...!

verder wachten we dan iig nog op wie er gewonnen heeft! kon er zelf vanwege school nie bij zijn

Meeting was vetjes :p veel leuke scooters met ettelijke pk's :p en het weer zat ook goed :p ik denk wel dat de meerderheid dit ook wel vond :p enkel spijtig dat mijn beestje niet af was :p na lang werken toch niet af gekregen.

op naar de volgende meeting in lint zou ik zo zeggen :d of tot in lelystad

Greetz Hollow

Ik ben ook net terug
dit x als rijder

Ik hoorde ook dat er iemand nie goed geworden was en dat toen drank over zon taptop gevallen was.
Ook namens mijn kant beterschap.

Hierdoor hebben we helaas ook problemen met de tijdwaarneming gehad
De problemen waren tot 17uur niet opgelost, en er werd beslist een knockout te houden per klasse.
Mn eerste heat had ik vrij simpel gewonnen.
Toen de 2de heat moest ik tegen zon forummember (weet zn naam ff nie.. zon goud/blauw compleet gestripte rox)
Hij was beter weg, maar halfverwege liep ik in en ging er net voorbij, alleen wat denk je??
Gaat er zon k**ker aap spookrijden in mijn baan... ik zat op of over 100 komt die duts (daar nr 112 een silder) op zn achterwiel mn baan op rijden, kon hem net ontwijken.
Dus hij mocht niet meer rijden, en de sprint moest over gedaan worden, en dik verloren :S
2 weelys en toen gaf ik maar op.

Verder bij t testsprinten alles gewonnen.
Ik ben best tevreden over mn eerste sprintervaringen.

dat was zeker een mooi dagje
het was echt supergezellig, veel mensen ontmoet enzo!!!
ben uiteindelijk 2e geworden, ben ik heel tevreden mee
op naar de volgende meeting!!!

2F4R Boer said:
dat was zeker een mooi dagje
het was echt supergezellig, veel mensen ontmoet enzo!!!
ben uiteindelijk 2e geworden, ben ik heel tevreden mee
op naar de volgende meeting!!!
Wie was dan 1e? :P

Ik ben net thuis, Twas best vet alleen ik vond het wel een chaos, overal werd hard gereden en er was nix duidelijk over het aanmelden. Mjah toch weer een leuke dag achter de rug :)

vdc_ke said:
Wie was dan 1e? :P
een belg met een booster met speed enzo, hoorde verhalen dat da frame 7 kilo woog ofzo :X(ik weet het niet zeker)
maar hij had iig 22,3 pk, maar op de bank daar had hij 16,nogwa :rolleyes:

Thunder-rox said:
Ik ben ook net terug
dit x als rijder

Ik hoorde ook dat er iemand nie goed geworden was en dat toen drank over zon taptop gevallen was.
Ook namens mijn kant beterschap.

Hierdoor hebben we helaas ook problemen met de tijdwaarneming gehad
De problemen waren tot 17uur niet opgelost, en er werd beslist een knockout te houden per klasse.
Mn eerste heat had ik vrij simpel gewonnen.
Toen de 2de heat moest ik tegen zon forummember (weet zn naam ff nie.. zon goud/blauw compleet gestripte rox)
Hij was beter weg, maar halfverwege liep ik in en ging er net voorbij, alleen wat denk je??
Gaat er zon k**ker aap spookrijden in mijn baan... ik zat op of over 100 komt die duts (daar nr 112 een silder) op zn achterwiel mn baan op rijden, kon hem net ontwijken.
Dus hij mocht niet meer rijden, en de sprint moest over gedaan worden, en dik verloren :S
2 weelys en toen gaf ik maar op.

Verder bij t testsprinten alles gewonnen.
Ik ben best tevreden over mn eerste sprintervaringen.
jah ik had het gezien !, ik d8, waarom gaat ie nou opeens naar rechts en toen zag ik die slider 'spookrijden', egt gevaarlijk...

Status
Not open for further replies.
Back