Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
2F4R Boer said:
een belg met een booster met speed enzo, hoorde verhalen dat da frame 7 kilo woog ofzo :X(ik weet het niet zeker)
maar hij had iig 22,3 pk, maar op de bank daar had hij 16,nogwa :rolleyes:

hahahahaha, ben benieuwd hoe hij dat gaat verklaren. kan altijd kutdag hebben natuurlijk.
verder vind ik het kut dat ik er niet kon zijn maarja.

Spasta said:
hahahahaha, ben benieuwd hoe hij dat gaat verklaren. kan altijd kutdag hebben natuurlijk.
verder vind ik het kut dat ik er niet kon zijn maarja.

die bank klopt gewoon voor geen meter, software uit het jaar 0 volgens mij :S
mja ding was gewoon TE SNEL, zeker verdient gewonnen :D
ik ben ook heel tevreden met de 2e plaats

2F4R Boer said:
die bank klopt gewoon voor geen meter, software uit het jaar 0 volgens mij :S
mja ding was gewoon TE SNEL, zeker verdient gewonnen :D
ik ben ook heel tevreden met de 2e plaats

het gekke vind ik gewoon, als ze @ scootermania gaan banken hebben er heel veel mensen score van 19/20/21 + en als ze dan ergens anders (nu ook op scootermania bank) banken dan is het precies minder. maargoed. ik ga er over ophouden. als het maar knalt +ralf+

Spasta said:
het gekke vind ik gewoon, als ze @ scootermania gaan banken hebben er heel veel mensen score van 19/20/21 + en als ze dan ergens anders (nu ook op scootermania bank) banken dan is het precies minder. maargoed. ik ga er over ophouden. als het maar knalt +ralf+

nja je wordt niet zomaar eerste, denk dat 16 pk zeker te laag gegrepen is
arno met die ice had daar 15 pk(weet niet wat hij nomraal heeft)
mja idd over ophouden, ben benieuwd naar de fotos/filmpjes!!!!

Thunder-rox said:
Ik ben ook net terug
dit x als rijder

Ik hoorde ook dat er iemand nie goed geworden was en dat toen drank over zon taptop gevallen was.
Ook namens mijn kant beterschap.

Hierdoor hebben we helaas ook problemen met de tijdwaarneming gehad
De problemen waren tot 17uur niet opgelost, en er werd beslist een knockout te houden per klasse.
Mn eerste heat had ik vrij simpel gewonnen.
Toen de 2de heat moest ik tegen zon forummember (weet zn naam ff nie.. zon goud/blauw compleet gestripte rox)
Hij was beter weg, maar halfverwege liep ik in en ging er net voorbij, alleen wat denk je??
Gaat er zon k**ker aap spookrijden in mijn baan... ik zat op of over 100 komt die duts (daar nr 112 een silder) op zn achterwiel mn baan op rijden, kon hem net ontwijken.
Dus hij mocht niet meer rijden, en de sprint moest over gedaan worden, en dik verloren :S
2 weelys en toen gaf ik maar op.

Verder bij t testsprinten alles gewonnen.
Ik ben best tevreden over mn eerste sprintervaringen.

Heb het ook gezien, idd de tweede maal was je echt niet goed weg, stuiteren die boel :s...

Twas wel geinig ofzo , maar wel een gek chaos !!

Me rox reed BTW sleeeecht , maar is te verwachten met std ontsteking @ evo , hij sloeg constant over en ik kon amper half gas geven anders ging hij vet erg stotteren , de meeste mensen weten mischien wel over welke rox t gaat.. was dus niet echt leuk op de baan :P Maargoed..

PS : was wel heel erg kut rijden zeg , bij ring antwerpen enzo :X 3 keer kwijt gereden ofzo

Sadoke88 said:
Heb het ook gezien, idd de tweede maal was je echt niet goed weg, stuiteren die boel :s...

verhaal van de spookrijslider:
die crew daar achterin zeiden dat we konden rijden en de rest moest zijn scooter nog aankicken, die slider stond toevallig aan dus reed weg, en toen vlogen er ineens 2 scooters op hem af, lijpe shit idd!!!
uiteindelijk gelukkig goed afgelopen.

Ikke op rode streetzone wallaroo..

Beestje ging smerig hard... eerste keer zipje goed kunne bijhoude.. tweede keer tegen vlakte gegaan... Beetje overmoedig met de gas denkek... iig. volgende keer eerst brommertje eens teste... was eerste keer dak me zoiets snel reed :-D

wel super plezante dag gehad

Ivekuh said:
Ikke op rode streetzone wallaroo..

Beestje ging smerig hard... eerste keer zipje goed kunne bijhoude.. tweede keer tegen vlakte gegaan... Beetje overmoedig met de gas denkek... iig. volgende keer eerst brommertje eens teste... was eerste keer dak me zoiets snel reed :-D

wel super plezante dag gehad

Jou heb ik ook gezien, was wel ff schrikken toen die walla voorbij knalde, ging goed hard ;)

Mja, kvond de weg naar lint zelf slecht aangegeven :s. We hebben een half uur liggen zoeken achter een wegwijzer waar Lint opstond. Vond het ook wel spijtig dat er problemen waren aan de start. Ook was het wel een chaos toen ze moesten gaan zoeken wie tegen wie moest rijden, een megafoon had hier goed gedaan. Voor de rest vondt ik het geweldig ! Twas een leuke ervaring, zeker omdat het m'n eerste legale meeting is...

greetz

Wel een leuke dag gehad vandaag paar sprintjes verloren maja is mijn scooter is nog niet super afgesteld onderin mag ie wel wat meer power hebben.
In lint ook nog op de bank gestaan 19,5 pk was het resultaat(gister 20,3 gehaald bij vd kruijs) dus zoveel zal ie echt niet afwijken hoor die bank van scootermania.
Je hebt niet veel pk's nodig om hard te gaan!!!

X-clusive said:
Wel een leuke dag gehad vandaag paar sprintjes verloren maja is mijn scooter is nog niet super afgesteld onderin mag ie wel wat meer power hebben.
In lint ook nog op de bank gestaan 19,5 pk was het resultaat(gister 20,3 gehaald bij vd kruijs) dus zoveel zal ie echt niet afwijken hoor die bank van scootermania.
Je hebt niet veel pk's nodig om hard te gaan!!!

maar als hij zelf zegt dat hij 22,3 gescoord heeft dan zal het niet toevallig die dag terugzakken naar 16 pk :X
mja we zien wel

Status
Not open for further replies.
Back