Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
Bart.T@zipsp said:
mwah valt wel mee, maar wacht we hebben het over ferrie hé
daarom belde ie me net al op hoelaat wij gingen 8P

uhm jah daarom jaa bart ik bel jou als we verdwaalt zijn bij antwerpen... want morgen doet een vrouw kaartlezen ik ik merk er nie veel van omdat ik in de croma lig achterin... maar morge nog een aftermeeting in brabant?

Arnoud said:
ik vertrek hier om 6:15 :|

das wel lekker vroeg arnoud, wij vertrekken om 9 uur dan zijn we daar netjes om 10 uur ofzo:D mjah ik zie jullie morgen wel, ik ben iniedergeval bij een paars met goude slider +ralf+ en een zilvere opel vivaro met nebus stickers erop :D

ik ga nu slapen, net is de scooter ingeladen en alle spullen erin gedaan.

Breda ---> Antwerpen ---> Brussel E19 ---> Afrit Duffel/Rumst .
Vanaf daar staan er bordjjes naar de meeting plek toch tenminste zo zei bcr member het,ik hoop dat het zo makelijk is maja ik heb altijd nog navigatie als het nodig is

Mijn rox is goed , carb staat mooi afgeteld enzo , alleen me ontsteking heeft zijn goede tijd wel achter de rug , hij klapt enzo kan niet volgas geven namelijk,, maar opzich rijd het niet verkeerd eigenlijk.. ( je kan ermee door

Maar ik ben der wel bij met me nummer 117 @ special klasse !

Tot morge mense

Ik ben ook aanwezig voor het eerst met runner in volle glorie! ik vertrek rond half 8, ben om half 7 me bed uit! Zie jullie morgen!

Dennis

P.S. Kom gezellig ff ouwehoeren, te herkennen aan blauw met witte runner met gilera logo op de buddy :henko:

:*

Dit is van MHR D.H. Tuning was verkeerd ingelogd!

olé olé olé... de tijdsmeting werkt !
Eerste fase werkt perfect... voor 12 juni (best) zal ook de rest wel werken (tussentijd, reactietijd, topsnelheid, gemiddelde snelheid en de printmogelijkheden). Maar voor morgen hebben we een werkende tijdsregistratie ;)

goed nieuws Razma!!

verders zal ik morgen dus met Erwin. en nog iemand aanwezig zijn als toeschouwer.. ik neem digicam mee, dus er zullen hoop mooie fotos worden genomen! (mocht je meesprintenen wil je foto van je gevaarte, PM ff je startnummer, dan doe ik mijn best om een mooie foto van je te nemen!)

Razma said:
olé olé olé... de tijdsmeting werkt !
Eerste fase werkt perfect... voor 12 juni (best) zal ook de rest wel werken (tussentijd, reactietijd, topsnelheid, gemiddelde snelheid en de printmogelijkheden). Maar voor morgen hebben we een werkende tijdsregistratie ;)

Te vet inne :D

ben benieuwd ;)

Met deze rox , nummer 117 in de special klasse rij ik mee.. wij vertrekken btw rond half 9 !

nog ff een vlug vraagje: er ging een shop zijn, is er ook de mogelijkheid om met bankkaart te betalen of breng ik beter cash mee ?

granny said:
nog ff een vlug vraagje: er ging een shop zijn, is er ook de mogelijkheid om met bankkaart te betalen of breng ik beter cash mee ?

Dat zal cash worden maar er is een automaat in lint dorp geloof ik.

Mss idee om deze al dicht te gooien, en een 'AfterTalk' topic aan te maken?

Vind het btw. wel jammer dat ik niet gegaan ben maja :)

Status
Not open for further replies.
Back