beunhaas said:er was ook iemand in scooterklasse met die parelmoere zip(ding is fucking snel)
hij had zich ingeschreven via internet in special klasse,komt hij bij de keuring,zegt die gozer van de keuring dat hij in scooterklasse moet.
zit hij bij de laatste 3 in knockout,begint 1van de crew members bij de start plots te kankeren dat hij niet in scooterklasse hoort en dat hij er dus uitligt
TRIEST :| :L
Als je het verhaal niet kent, oordeel dan niet zo...beunhaas said:er was ook iemand in scooterklasse met die parelmoere zip(ding is fucking snel)
hij had zich ingeschreven via internet in special klasse,komt hij bij de keuring,zegt die gozer van de keuring dat hij in scooterklasse moet.
zit hij bij de laatste 3 in knockout,begint 1van de crew members bij de start plots te kankeren dat hij niet in scooterklasse hoort en dat hij er dus uitligt
TRIEST :| :L
mja,dat is wat hij me verteldeSlome said:Als je het verhaal niet kent, oordeel dan niet zo...
Ik heb hem gekeurd BIJ DE INSCHRIJVING en expliciet gewezen dat hij SPECIAL klasse moest rijden. Omdat: lang type blok ipv kort type blok (zip). Hier was hij ook gewoon voor ingeschreven, dus verder geen probleem.
Echter was een of andere wijsneus (die bij mijn weten niet eens bij organisatie hoorde) zo achterlijk om hem te melden dat hij in de scooter thuis hoorde. Echter kan dit ook tijdens het starten gebeurd zijn, helaas is mij dat niet bekend. Iig: Hij is gewoon officieel in de special ingeschreven en daar ook naar gekeurd. Klein misverstand, erg jammer. Gelukkig pakte die jongen het wel sportief op, alleen die pa :X Damm, sorry, maar wie rijdt er nou? Die ouwe of hijzelf? :z
Hij wist zelf goed genoeg in welke klasse hij thuishoorde, heeft zich daarvoor ook zelf (via internet) voortijdig al aangemeld.beunhaas said:mja,dat is wat hij me vertelde
ma het komt er gwn op neer dat hij eruit lag door fout/misverstand van organisatie,dat vind ik gwn jammer,want zen zip knalde wel hard
Slome said:Als je het verhaal niet kent, oordeel dan niet zo...
Ik heb hem gekeurd BIJ DE INSCHRIJVING en expliciet gewezen dat hij SPECIAL klasse moest rijden. Omdat: lang type blok ipv kort type blok (zip). Hier was hij ook gewoon voor ingeschreven, dus verder geen probleem.
Echter was een of andere wijsneus (die bij mijn weten niet eens bij organisatie hoorde) zo achterlijk om hem te melden dat hij in de scooter thuis hoorde. Echter kan dit ook tijdens het starten gebeurd zijn, helaas is mij dat niet bekend. Iig: Hij is gewoon officieel in de special ingeschreven en daar ook naar gekeurd. Klein misverstand, erg jammer. Gelukkig pakte die jongen het wel sportief op, alleen die pa :X Damm, sorry, maar wie rijdt er nou? Die ouwe of hijzelf? :z
JeffreyZwolle said:Winnaar stnd scooter klasse: Mark Kamerman uit Zwolle
D.J said:Precies... als je zelf geen flauw benul er van hebt hoeveel tijd er in een dusdanig project zit, en dan is het project nu even een compleet sprint-tijdmetingssysteem bouwen, dan zou ik maar heel erg snel je muil dichtsnoeren. Jij weet dan misschien niet hoeveel tijd desbetreffende personen in dit systeem hebben verwerkt, en hun inzet mag wel eens worden waardeerd vind ik.
-Blijkbaar snap jij niet, dat zonder deze personen, er vandaag ws. helemaal geen enkele vorm van competitie op de meeting aanwezig zou zijn
-Blijkbaar snap jij niet, hoeveel Tijd, Geld, Zweet & tranen etc. er in zo'n systeem zitten
Je praat alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een tijdswaarneming systeem aanwezig is op een meeting.
dacht dat jij em al verkocht had nick? :XNeo105 said:Ach, ik vond het een geweldige meeting,
Ik heb met meer mensen gemeet dan ik eigenlijk kan opnoemen, en heb een beetje lopen stuiteren @ NRG die eindelijk naar behoren liep, verder vond ik de sfeer heel goed en heb ik deze meeting een echt gevoel van saamhorigheid gehad, want iedereen praatte met elkaar zonder al te veel incidenten. Alleen jammer van het sprinten natuurlijk, maar alsnog het feit dat er uberhaupt al gesprint kon worden was natuurlijk al geweldig
Malph46 said:
benelli_k2 said:Vanaf deze kant was t ook een geslaagde meeting, op de heen weg last van gaten van 1 meter omtrek in het belgische asfalt en schanzen op de snelweg wat de jongens met de aanhanger niet leuk vonden, meeting zelf wel gelachuh beetje rondgereden en ff op de bank gestaan met een uitslag van 14.6pk grafiek is wel netjes, maar laatste stukje vd grafiek was nog aan het stijgen maar 10 minuten daarvoor was mn temp sensor kapot gegaan dus nam het zekere voor het onzekere, voor de rest veel gelachuh en genoten van de zon.
Terugreis was een drama door de belgische doolhof heen..
Iemand nog fotos van paars-gele runner, blauwe witte runner, en 2 roxen in spuitplamuur kleur??
gr. Enzo