koninginnedag 2005 Topic

Razma said:
no , voor één keertje niet ;)

wat zijn aanraders voor vrijdagavond?
Ik ben nog nooit in NL uitgeweest.. so tell me !

wat wil je doen? stappen, rustig feesten?
waar wil je heen, dichtbij, ver weg?

ben je btw op klaaswaal nog?
 
Dan nog verschillen de smaken erg:p

Ik vind Alcazar In puttershoek erg vet, daar vermaak ik me altijd erg goed,
Verder schijnen time out & now en wow ook vet te zijn( NOG niet geweest)

Btw zal k me op kw maar voorstellen als de juiste persoon, niet dat je denkt dat ik bram ben;)
 
ga naar UTRECHT! altijd gezellig :p leuke muziek geen harcore naar mijn weten. veel kroegen gezellige peepz :) gewoon goed stappen!
 
's Morgens misschien nog ff rondje rijden met een doorgehakte uitlaat als het allemaal op tijd in elkaar komt. Anders ga ik wel ff kijken ofzo. Verder overdag op Klaaswaal, autotrek is elk jaar hetzelfde maar ach tis altijd wel gezellig daar :p en er is meer te doen dan die autotrek :D
 
Mechanic said:
's Morgens misschien nog ff rondje rijden met een doorgehakte uitlaat als het allemaal op tijd in elkaar komt. Anders ga ik wel ff kijken ofzo. Verder overdag op Klaaswaal, autotrek is elk jaar hetzelfde maar ach tis altijd wel gezellig daar :p en er is meer te doen dan die autotrek :D


laat je pijp eens zien dan :D:D
 
denn1s said:
Dan nog verschillen de smaken erg:p

Ik vind Alcazar In puttershoek erg vet, daar vermaak ik me altijd erg goed,
Verder schijnen time out & now en wow ook vet te zijn( NOG niet geweest)

Btw zal k me op kw maar voorstellen als de juiste persoon, niet dat je denkt dat ik bram ben;)
Brabantse Nachten zijn lang :p

Time-Out gemert dus. Goede aanrader.

Anyway, ik zal wel niet al te bezig zijn de 29e. Moet dan werken overdag (9-21u) en zaterdag de 30e hebben wij open dag in onze winkel, wat voor mij inhoud dat ik dus heledag beetje aan het rondhangen ben tussen de motoren en scooters -:-
 
Back
Top