Ervaringen koninginnedag 2005

Lg Tuning said:
:D heb lkkr geslapen en geen ene flikker gedaan weekend is om te chillen nie waar ;) :D

Vrijdagnacht heb ik niets gedaan. Terwijl dat wel Koninginnenacht was. Heb me vermaakt in Groningen :), was na 1 uur Grunn al drunk :W
 
Vrijdag nacht.. de stad in.. vanaf een uur of 7 s'avonds eerst ff uit eten geweest en toen met een stel vrienden gaan varen met een grote sloep in de gracht hiero :) toen na een aantal rondjes gestopt en de kroeg in gegaan en rond half 4 was ik weer thuis.. zaterdag weer naar de stad.. gevaren de hele dag eigenlijk.. en s'avonds met de hele groep wat gaan eten en toen weer naar huis dat was mijn koningendag. :)
 
Ruben said:
Vrijdagnacht heb ik niets gedaan. Terwijl dat wel Koninginnenacht was. Heb me vermaakt in Groningen :), was na 1 uur Grunn al drunk :W

Thuisgebracht of gevonden :p
 
Lg Tuning said:
Thuisgebracht of gevonden :p

Met de trein 8P

Hier nog foto in Groningen, aan de drank. Voor bij een discotheek die boxen buiten had staan :W:

(Ik ben met witte colbert aan ;))
 
MAYKEL_MK1 said:
met stephan op de achtergrond :+

Hoe laat zat je trein dan :eek: Ik @ 00.18 :?


Ik was om 21.00 terug in Assen. Toen nog Laurens gemeet & in Diana geweest, wat erg tof was :W. Ik wou wel in Grunn blijven samen met Stephan, alleen de rest wou niet. En nu hebben ze er beetje spijt van de fuckers :p.

Met j8 (stephan) heb ik de meeste lol gehad :W
 
aanwezig geweest @ mn eigen feestje..

Johan Gielen gemeet, lekker wodka met em gedrinkt 8).
DJ irwan was er ook, DJ Dazzle/Mark green ook..

was top avondje, publiek was tevreden en dan ik automatisch ook :D
 
ben naar lwd geweest en was goed *D dronken.


Maar zo jammer dat er altijd vechtpartijen zijn. onze groep ook weer ruzie.
Beetje jammer, maar verder was het een top dag +ralf+
 
dragsterlover said:
ben naar lwd geweest en was goed *D dronken.


Maar zo jammer dat er altijd vechtpartijen zijn. onze groep ook weer ruzie.
Beetje jammer, maar verder was het een top dag +ralf+

Zal vast door het weer komen :p. In Groningen geen incidenten naar mijn weten. Was erg gezellig!!! Als de zon nou ook nog eens goed scheen zoals vanmiddag, dan was het mega relaxt geweest :W
 
Gaan er ook nog lui 5 Mei wat doen ?

Ik ga weer naar Grunn, alleen nu wel 's avonds ;) Dus zie ik je daar wel, Maykel ?
 
Koninginnedag naar Eindhoven geweest, tering wat vet zeg 8)

Bij een of andere disco daar (Thomas) hadden ze buiten ook een installatie staan waarover hetzelfde als binnen te horen was maar dan harder :p Vanaf 4 uur in het centrum geweest en middernacht maar gaan slapen, want ik moest zondag werken en dat was nog bijna anderhalf uur met de auto :(

Maar het weertje zondagmorgen maakte dat allemaal weer goed 8)
 
RickH said:
koninginne dag was erg relaxt :D nieuw freundinnetje gevond denks :W

Das altijd fijn :)

Mijn euhm 'lopend project' ( :p ) zie ik jammer genoeg volgende week donderdag pas weer.. die meid is echt knettergek :D
 
Back
Top