Ervaringen koninginnedag 2005

KoninginneNacht (Vrijdag) Sprinten geoefend @ Scooter :#

ZaterdagOchtend 8 uur de wekker :W, Half 10 in de Trein ;) Meteen naar Leidseplein gaan lopen, ondertussen bijna Klappen gehad van een turk van 45 ofzo :X En dat een vriend (M.Kossuh) Met zo een kutspuitje met van die slierten op hem spoot toen kreeg ik de schuld begon die me te duwen enzo maja Politie liep achter ons :p Wahaha O-) Maja toen gaan zitten @ Leidseplein, Goed dronken geworden we waren met een mannetje of 10 maar er kwamen er steeds meer bij, op een gegeven moment met een mannetje of 30 ofzo maja, toen wouden we toch maar ff gaan kijken @ museumplein, maar dat was kut veel te druk, dus weer naar leidseplein gegaan, weer ff doorgezopen toen terug met de trein, naar Driehuis was om half 9 het bier al op :X :L Dus toen maar naar Haarlem gegaan :W

Iig gelache en goed veel gezopen :D
Nu concentreren op Donderdag })
 
Erik. said:
Goed dronken geworden we waren met een mannetje of 10 maar er kwamen er steeds meer bij, op een gegeven moment met een mannetje of 30 ofzo maja, toen wouden we toch maar ff gaan kijken @ museumplein, maar dat was kut veel te druk, dus weer naar leidseplein gegaan, weer ff doorgezopen toen terug met de trein, naar Driehuis was om half 9 het bier al op :X :L Dus toen maar naar Haarlem gegaan :W

Iig gelache en goed veel gezopen :D
Nu concentreren op Donderdag })

idd was echt lachen he :)
 
Ruben said:
:W Klinkt gezellig, ondanks het incidentje ;)

Was het ook zeker :W ;)

Joost, idd gelache :W

Volgens mij ben ik best wel wat forummembers 'misgelopen' tenminste er waren wel genoeg forummembers denk :W
 
Heineken said:
Das altijd fijn :)

Mijn euhm 'lopend project' ( :p ) zie ik jammer genoeg volgende week donderdag pas weer.. die meid is echt knettergek :D
Achja, zaterdagochtend vroeg kreeg ik al smsjes dat ze nog 6 nachtjes moest slapen totdat ze me weer ziet :rolleyes:
 
Ach ik als Heemskerker/Beverwijker ga altijd naar Amsterdam naar Thorbecke coco's en natuurlijk rembrandt enz enz je gaat gewoon maximaal. Beetje vrouwen versieren daar is thorbecke perfect voor. Was een lange dag van 12 tot 2 ;)
 
RickH said:
Achja, zaterdagochtend vroeg kreeg ik al smsjes dat ze nog 6 nachtjes moest slapen totdat ze me weer ziet :rolleyes:

Ze wilde vorige week bij me blijven eten en slapen, hmmz zou dat wat betekenen ofzo :rolleyes: Moest alleen weg, ik had het gewoon moet afzeggen |(

Wat een :L ben ik toch op dat gebied :+

Ontopic: in Eindhoven hebben we 4 pinautomaten gehad voor we er eentje tegen kwamen waar nog geld in zat 8P
 
Ik was naar Amsterdam. Naar museumplein gewandelt in een heel rustig tempo. Daar aangekomen in een moord tempo naar het podium gelopen, begon Kaliber net op te treden (kk) 8P. Daaropvolgend 4 travestieten van de aviaters als ik me niet vergis. Toen maar weg gelopen...
 

Attachments

  • drukteqday.jpg
    drukteqday.jpg
    57.9 KB · Views: 108
  • kaliber.jpg
    kaliber.jpg
    47.2 KB · Views: 106
  • politieqday.jpg
    politieqday.jpg
    42.3 KB · Views: 106
Last edited:
Ruben said:
Zal vast door het weer komen :p. In Groningen geen incidenten naar mijn weten. Was erg gezellig!!! Als de zon nou ook nog eens goed scheen zoals vanmiddag, dan was het mega relaxt geweest :W

Ik zag daar wel redelijk grote vechtpartij, voor de Drie Gezusters.
Er werden paar in boeien geslagen, maar verder relaxed sfeertje in Groningen.
 
dragsterlover said:
omg 5 mei is jubbega denks +ralf+

Omg 5 mei lkkr werken denks :|:|
maar s avonds ff beunen met een civic met alles erop en eraan dus dagje komt wel weer goed :D
 
Ben met 14 man naar Arnhem toe geweest,

beetje rondgehangen op de Korenmarkt en de daaromheen gelegen straatjes, beetje langs allerlei kroegen lopen en daar veel bieren ... en in de trein heen en terug ook pilsen, was aardig lam :W

Goed vermaakt zeg maar..
 
Lg Tuning said:
Omg 5 mei lkkr werken denks :|:|
maar s avonds ff beunen met een civic met alles erop en eraan dus dagje komt wel weer goed :D

5 Mei bevreidings festival griftpark UTRECHT,
komen wat kleine bandjes en ALI B ... en dan om half 11 vuurwerk, is wel grappig was 30 apr. op tolsteeg ook wel grappig kwam maud langs zingen wat minder maar wel lekker wijf :)
 
ChecAeroX said:
Ik zag daar wel redelijk grote vechtpartij, voor de Drie Gezusters.
Er werden paar in boeien geslagen, maar verder relaxed sfeertje in Groningen.

hmm niet meegemaakt. Hoelaat was die vechtpartij ?
 
Hmmmmz.. Heb de hele dag gewerkt... De fooi van de dag werd direct verdeeld dus toch ff 20 euro extra :D...

Daarna uit gegaan, maar was zo moe da tik eigenlijk weinig heb gedaan/meegemaakt :p
 
ik dus ook naar Rembrandtplein geweest, mental Theo was weer pure stront... en ik vond het wel lache dat ie paar aa'tjes tegen ze kop aan kreeg, moet ie maar niet de sfeer verpesten met ze kut muziek...

verder leuke dag en avond gehad in adam:)
 
Back
Top