ervaringen @ ebay

70ccAerox

Well-Known Member
Heb ff een paar vragen,

Ik wil namelijk wat spullen uit het buitenland kopen via Ebay. Wie hebben er hier ervaringen mee?
Ik ben namelijk bang dat wanneer ik iets betaal het product nooit te zien krijg
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb op 11 mei een shirtje gekocht van een verkoper. Het shirt is 12 mei op de bus gedaan, heb hem alleen nog steeds niet.
Heb verder geen idee hoe lang zoiets duurt, maar had hem toch al wel verwacht.
 
Zolang je maar geen esscrow-service gebruikt! eBay zelf bied volgens mij een betaalmethode waardoor je wat garanties hebt.
Lees ook goed de user-notes voordat je van iemand koopt. Liever iemand met veel positieve reacties dan iemand zonder reacties.
 
Ja diegene van wie ik hem koop heeft veel goede reacties. Alleen hij reageert niet op @mails.
Ga het toch maar doen dan, maar wat gebeurt er als je betaalt en je krijgt niks binnen? Hoe sterk sta je dan?
 
ik heb ongeveer heel de wereld gekocht, nog nooit (even afkloppen) wat kwijt geraakt.

Usa meestal 5-15 dagen met priority airmail, verzendkosten altijd 25dollar minimaal voor pakket, 3 dollar voor envelop)
Duitsland, 2 euro voor envelop en 6 voor pakket, meestal 2a3 dagen.
Engeland, 1a2 dagen, verzendkosten envelop 2 pond.
Australia zelfde als Usa

Verwacht op dit moment nog 2 paketten, zuigers en stangen en nog wat ander spul.

Lang leven de USA/CA en AU Dollar. (of wij worden gewoon opgelicht met de pleuro)
 
Cipher said:
Zolang je maar geen esscrow-service gebruikt! eBay zelf bied volgens mij een betaalmethode waardoor je wat garanties hebt.
Lees ook goed de user-notes voordat je van iemand koopt. Liever iemand met veel positieve reacties dan iemand zonder reacties.

paypal werkt supergoed.

Vraag altijd even of ze naar nederland sturen en hoeveel het kost. Ook al weet je wat het ongeveer kost, er zijn mensen die heel goedkoop dingen op ebay zetten, maar als je dan bij verzendkosten kijkt, weet je hoe ze winst maken. Is een slimme manier van handelen.
 
Heb veel auto onderdelen uit Duitsland besteld en dvd's uit Korea, Frankrijk, Engeland etc verliep allemaal goed.
Vind het best een waterdicht systeem.
 
nou, ik heb op 18 januari 2004 een spel gekocht via ebay (30 euro), en ik heb hem nog steeds nie, ben dus me 30 euro kwijt en kan de verkoper niet bereiken heb het ook al via ebay geprobeerd maar die mogen geen adres gegevens vrij geven ofzo :S
 
Back
Top