Ervaringen koninginnedag 2005

lokjeffrey

Well-Known Member
Als vervolg op wat je met koninginnedag 2005 ging doen, post hier hoe je het gehad hebt en waar je was. Wat waren de leuke en minder leuke activiteiten op je locatie. Ik trap wel af.

Rembrandtplein, Amsterdam: Slam fm
12:00 Eric van Kleef
13:00 Ricky Rivaro
14:00 Benjamin Bates
15:00 Chuckie
16:00 Jochen Miller
17:00 Ferry Corsten
18:00 Randy Katana
19:00 Cosmic Gate aka DJ Nic Chagall
20:00 Mental Theo
21:00 Einde

Werd nog wel lekker stevig gedraaid, ik had verwacht dat er alleen weer deep house gedraaid zou worden, maar er waren gewoon veel stijlen vertegenwoordigd. Mental Theo paste niet in de line-up met zn chaos-set. Wel belachelijk dat mensen blikjes en flesjes naar zn hoofd gingen gooien. Dat doe je gewoon niet, ga dan gewoon weg als je het niks vindt. Verder echt een toffe dag gehad met nauwelijks regen.

Mzzl Jeff
 
Advertisement - register to remove this

ik heb lekker thuis gezeten en aan me scooter gebeund is toch altijd elk jaar hetzelfde vooral die kut rommelmarkt :( maarjah had wel een leuke dag gehad opzich
 
aangezien het mooi weer was lekker wezen toeren @ golf cabrio met een stel vrienden... same als piatuning zegt, altijd maar hetzelfde rommelmarkt gebeuren blijft niet eeuwig boeien.

Maar uber dagje gehad uiteindelijk :p

-Tom
 
piaggotuning said:
ik heb lekker thuis gezeten en aan me scooter gebeund is toch altijd elk jaar hetzelfde vooral die kut rommelmarkt :( maarjah had wel een leuke dag gehad opzich

Precies :)
 
koninningen dag gewerkt van 09.00-14.30 voor 200% +8uur BD.
was echt fucking druk super hoge omzet natuurlijk.

ik voelde er toch niet veel voor om met 6 mensen op een vierkante meter te lopen :p
 
Ik heb lekker gewerkt van 9:00 tot 21:30
Leuk joh amstel bier rijden met de vrachtwagen op koniginnendag NOT!
 
Vrijdag chill uit eten geweest vanwege mn mams die jarig was, toen door de stad in. Doorgegaan tot 6 uur. Toen krantenwijkje lopen met mn teringlamme kop. :p *D
Toen geslapen tot 12 uur s'middags. Dr uit stad in en zuipen. Beetje smoken ensow toen maar naar huis en lag om half 5 in mn nest. Half elf vanmorgen dr weer uit en teringbrak. :s

Ach net als andere jaren. Maar wel gezellig. :d
 
Mizzle said:
Ik op :W dag
(Mizzle in Action :p)

8i146521.jpg




:+


Oude Tonge Met een Clubje zuipe... Was gezellig :D
 
Last edited:
haast bijna hele dag in de stad geweest in deventer (brink enzo was een band) Van die huisbandjes was niks aan maar later was het daar wel leuk en de hele avond bezope geweest en tjaa hele avond met meiden geweest:p
 
heb tot 3 uur geslapen..daarna maar es samen met een kameraad op de tractor naar het dorp gegaan...rommelmarkt over, bier gehaald, savonds weer feestje en om 3 uur kwamen we de discotheek nie meer in....:p:p
 
vrijdag naar buitengegaan, effe gekeken naar scooters zonder uitlaatjes, daarna bij iemand binnen gezeten, toen naar klaaswaal, daarna de stad in (rotterdam stadhuisplein) daarna weer bij iemand binnen gezeten, toen naar hartelkanaal gegaan om effe te bakken in de zon.

en dan kan ik nu eindelijk slapen :p
 
Back
Top