Ervaringen koninginnedag 2005

heb gewerkt...moest tappen op museumplein voor 538! Zwaar relx...beetje trappen,genieten van muziek. Marco V draaide zwaar goed,elize zag er strak uit,ali B was vervelend evenals schnappi :|
 
Floris491z said:
ik dus ook naar Rembrandtplein geweest, mental Theo was weer pure stront... en ik vond het wel lache dat ie paar aa'tjes tegen ze kop aan kreeg, moet ie maar niet de sfeer verpesten met ze kut muziek...

verder leuke dag en avond gehad in adam:)

ik had daar graag willen staan
 
Last edited:
Erik. said:
KoninginneNacht (Vrijdag) Sprinten geoefend @ Scooter :#

ZaterdagOchtend 8 uur de wekker :W, Half 10 in de Trein ;) Meteen naar Leidseplein gaan lopen, ondertussen bijna Klappen gehad van een turk van 45 ofzo :X En dat een vriend (M.Kossuh) Met zo een kutspuitje met van die slierten op hem spoot toen kreeg ik de schuld begon die me te duwen enzo maja Politie liep achter ons :p Wahaha O-) Maja toen gaan zitten @ Leidseplein, Goed dronken geworden we waren met een mannetje of 10 maar er kwamen er steeds meer bij, op een gegeven moment met een mannetje of 30 ofzo maja, toen wouden we toch maar ff gaan kijken @ museumplein, maar dat was kut veel te druk, dus weer naar leidseplein gegaan, weer ff doorgezopen toen terug met de trein, naar Driehuis was om half 9 het bier al op :X :L Dus toen maar naar Haarlem gegaan :W

Iig gelache en goed veel gezopen :D
Nu concentreren op Donderdag })



Tsja...ik heb het hele weekend gebeunt aan me scooter om hem klaar te krijgen voor jubbega en het is gelukt :W
Maar Driehuis was wel ff lachuh ja...hihi Mr. Burns kreeg nog zowat klappe;)
 
SiRoj said:
Hmmmmz.. Heb de hele dag gewerkt... De fooi van de dag werd direct verdeeld dus toch ff 20 euro extra :D...

Daarna uit gegaan, maar was zo moe da tik eigenlijk weinig heb gedaan/meegemaakt :p

voor die 20 euro extra had ik dus echt niet gewerkt :X
 
Ik heb trouwens belachelijk weinig uitgegeven met Q-day. Groepje waarmee ik op pad was hadden allemaal minimaal 4 liter bier bij zich. Het geld dat is opgegaan ging naar pissen en stomme spelletjes. |(
 
Bij mij vielen de kosten ook nog wel mee, heen en terug zwart met de trein, trug moesten we nog wel ff rondjeslopen in dubbeldekker trein om conducteur te ontlopen. Verder geloof ik maar iets van €35 uitgegeven, eten, bier en hasj.
 
Smiddas ff naar Eindhoven geweest. Was echt gezellig daar.
Savond met 15 man (waaronder Burning Fly:p) naar een discotheek hier in de buurt. Smorgens om 6.00 thuis en zo brak als maar kan. Had geen alcohol op, want moest rijden8P
 
Ronnie_NRG said:
Smiddas ff naar Eindhoven geweest. Was echt gezellig daar.
Savond met 15 man (waaronder Burning Fly:p) naar een discotheek hier in de buurt. Smorgens om 6.00 thuis en zo brak als maar kan. Had geen alcohol op, want moest rijden8P

Heb je ook bij Thomas gestaan? Was echt vet, ben ik vanaf een uur of 6 tot een uur of 11 geweest, muziek stond GOED HARD {!
 
Koninginnenacht uitgeweest... 's ochtends om 8 uur maar eens m'n bed in gedoken en toen net niet verslapen voor werk (bezorgen op een brommer) om half 5, maar heb me wel vermaakt.. heb maar een fles drank meegenomen naar m'n werk, dus ik vond het wel leuk. :+ Daarna niks meer gedaan, was beetje van de kaart.. lag 12u alweer in bed.
 
Back
Top