koninginnedag 2005 Topic

Lol, hoor je op radio 538: kom allemaal op koninginnedag naar het museumplein in amsterdam, uurtje later slam fm: kom allemaal naar het rembrandtplein in amsterdam.... Kortom ik zit ertussenin :) +ralf+
 
cunoh said:
ga naar UTRECHT! altijd gezellig :P leuke muziek geen harcore naar mijn weten. veel kroegen gezellige peepz :) gewoon goed stappen!

als je de goede tenten opzoek valt het hardcore gehalte mee..

heb jij favorieten ?

als ik gewoon wat wil chillen met vrienden en bier.

potdeksel
broers
herenplein
voghel

voor gezellig heid

hart van utrecht (pool center)

discotheek

Dock 154(enige waar ik in kwam :()
enneh dat ding bij het concevatorium(god scrabble)
niet storm maar die andere naast die patatzaak ben ze naam kwijt :(

kut 17 :(
 
Utrecht zal je mij niet meer aantreffen op koninginnenacht, je schuifelt maar een beetje in de rondte, omdat het gewoon TE druk is. En wil je beetje stappen, dan ben je ten eerste dikke knaken kwijt en ten tweede, van dansen komt weinig terecht want het is overal bomvol! Ik ga dus gewoon lekker een biertje pakken en bekijk het allemaal aan de binnekant van me oogjes!

Dennis
 
wij hadden in deplannig een mooi dagje te maken in me home town amsterdam met ze allen maar nu es in het ziekenhuis ligt is de stemming er niet echt en tsja we missen iemand uit de groep en dan is het toch minder


dus voor ons geen uitbundig feest volgend jaar weer voor ons !

Robbie Onno Jocelin
 
AlexT said:
KoninginneNach in Den haag
KoninginneDag hier in Scheveningen, kijken of ik Bea nog tegenkom hehe

Als je een poffertjes kraam ziet staan genaamd de "De Lachende Poffer" ff zwaaien ofzo 8P
Daar sta ik namelijk 8P
 
ZmokerZ said:
Als je een poffertjes kraam ziet staan genaamd de "De Lachende Poffer" ff zwaaien ofzo 8P
Daar sta ik namelijk 8P

Ik kom zeker langs :D
Je kan me herkennen aan iets oranje's 8P
 
@ Razma: A'dam en dan vooral ID&T op het rembrandtplein is heel cool kom er al vanaf het begin en het is gewoon echt vet! Goede muziek geen hardcore lekkre dance gewoon...

Enne jeff ik denk niet dat het veel zal verschillen of SLAM!FM het doet dit jaar of ID&T radio vorig jaar, behalve dan Mental Theo de arme stakker dies gewoon diep triest en blunder van ID&T dat ze hem oplaten draven maja tijden zijn verandert...

Museumplein is fucked up druk altijd stomme kutmuziek, met DIRECT en ELIZE etcetc gewoon vermoeiend, ook altijd leuk om een biertje te halen doe je 20min over daar! 538 is toch ook altijd gelul om de radio???
 
fresh fm is ook wel cool alleen dat is alleen in de randstad

maar inderdaad slam fm is gewoon id&t net als verleden jaar

daar was ik VIP das wel beter verleden jaar toen was het een partij druk nohhh niet normaal !

en jah museum plein is gewoon 1 groot feest vind ik als je een goed plekkie heb niet meer weggaan neem je igen drank stuff wiet hasj snuif spulsel naalden whatever mee dan red je het de dag wel !

en gewoon lopen tot je iets leuks tegen komt in de binne stad van amsterdam das gewoon cool

hier in amsterdam oost loop ik niet je kan overgerens wel je iegen auto radio trug kopen das wel altijd handig bij onze kleurlingen verder baggerzooi hierin oost !


mensen veel plezier dit jaar mijn zegen hebben jullie !!!

kus kus :P
 
Back
Top