Koninginnedag 2004

Wtf, best veel d0eds naar A'dam! Ik ga ook erheen met een vriendin en wat vrienden van dr... Maar ben niet van plan om een Andatura shirt aan te doen :X Of zijn er weer intenties om forum-meeting te houden? 8P
 
Koninginnenacht naar Seqtion in de hemkade, van daaruit nog ff adam in, shop hangen ofzo.. En dan savonds naar de plaatstelijke feesttent kansloos bieren 8P
 
Als 't niet de hele dag regent gaat ik ook naar A*dam. Iemand nog suggesties, waar ze brute muziek draaien. Zoals: hardstyle,hardcore of iets in de richting. Museumplein wordt je ook schijt ziek van :|
 
Acda & de Munnik, DO, Veldhuis & Kemper, Soulvation, Special D, 3T, ADHD, Brainpower, Intwine, Candeejay, Leki, Jim, Ch!pz, Marieke, Kim-Lian, Treble, Klubbheads, RMXCRW, Gebroeders Ko, Parla & Pardoux, Starkoo, Ebon-E, Reunion, Jules & Raoul en Danzel! Daarnaast zijn er optredens van een héél uur van Marco Borsato, G-Spott vs. DJ José, Di-rect en DJ Jean!

Dat was het, binnen 1min gevonden btw.

Nog even wat ik ga doen koninginnedag:
Werken....
 
Originally posted by Manta
Acda & de Munnik, DO, Veldhuis & Kemper, Soulvation, Special D, 3T, ADHD, Brainpower, Intwine, Candeejay, Leki, Jim, Ch!pz, Marieke, Kim-Lian, Treble, Klubbheads, RMXCRW, Gebroeders Ko, Parla & Pardoux, Starkoo, Ebon-E, Reunion, Jules & Raoul en Danzel! Daarnaast zijn er optredens van een héél uur van Marco Borsato, G-Spott vs. DJ José, Di-rect en DJ Jean!

Dat was het, binnen 1min gevonden btw.

Nog even wat ik ga doen koninginnedag:
Werken....


Van alles wat dus, zoals het hoort :)
 
Koninginnedag Amsterdam:

Museumplein: zoals standaard, radio 538, voor Breezer mensen.

Rembrandt plein: live radio uitzending van ID-T.
Ook niet veel bijzonders...
 
Als er een aanslag zou komen, dan wordt het echt heel erg hard rellen denk ik. Ik zal dan iig geen marokkaan meer heel laten. En nee ik probeer niet tof te doen.
 
Originally posted by SRurbanKID
Als er een aanslag zou komen, dan wordt het echt heel erg hard rellen denk ik. Ik zal dan iig geen marokkaan meer heel laten. En nee ik probeer niet tof te doen.

|(
 
Klaaswaal is tog illegaal? Zetten ze dan niet gewoon elke scooter op de rollerbank die ze tegen komen? Lekker zakjes vullen die woute..
 
Originally posted by SRurbanKID
Als er een aanslag zou komen, dan wordt het echt heel erg hard rellen denk ik. Ik zal dan iig geen marokkaan meer heel laten. En nee ik probeer niet tof te doen.

Doe nou niet zo stoer, net alsof jij er alleen maar aan denkt om een marrokaan in elkaar te meppen als net het hele centraal station ofzo is opgeblazen :|
 
Wat zou jij doen dan? In Arnhem in een steegje gaan zitten janken ofzo?

Ik zou me dan ook een partij pissed worden, en hoop velen met mij zodat we op kruistoch kunnen gaan ofzo.
 
Originally posted by Sjoerd
Wat zou jij doen dan? In Arnhem in een steegje gaan zitten janken ofzo?

Ik zou me dan ook een partij pissed worden, en hoop velen met mij zodat we op kruistoch kunnen gaan ofzo.

Reconquer the holyland 8P
 
Back
Top