Koninginnedag/nach

Originally posted by lenno
Klaaswaal , met volgens mij het complete KRT aanwezig.

Niet de truien vergeten he mede KRT members. :)
ja klote heej, ding ligt nog in groningen, sorry...

Originally posted by Tim
oja, sochtends was ik helemaal dood gegaan zo hard regende het, dat was echt niet normaal meer!

Ik vertrek morgen avond richting klaaswaal met Boeie...en ik neem me scooter mee, kansloos blazen denk ik :)
woei, mag ik 8erop? :P
 
Originally posted by Boeie
ja klote heej, ding ligt nog in groningen, sorry...

woei, mag ik 8erop? :P

das wel gevaarlijk :) Ik heb al 2 mensen gehad die ervan pleurde als ik volgas wegtrek, whoei! :)

uhm, waarom ik zelf :rolleyes:
 
zooooooo bne redelijk gaarrr

net trug van konginninenacH!
@stratumseind!

maarre kga slape.... laaaatr wijviess
hallekdieee
 
pfff .. ik ga nu naar schiphol en dan naar Miami :W. baaaaaaaaaay frientjes :*. Jullie hebben een week rust op forum 8P
 
ik ga gewoon uberkansl00s worden in nijkerk met me vrienden.
tot 5 uur want dan moet ik pizza's bezorgen :| dat tot 21.30 en daarna weer kansl00s worden.
 
Ben net thu s van nachtae ams erdamr helehnachtadoorgotrokkrn/doo/gezopen. Ve. partp, ben nu ecut hel maal aaar. a4 uur op. Ep die dankernNS, oSze trein ging naa UtreUht ipt HaarHem, tmringlijers;B n
 
Originally posted by Casper
Ben net thu s van nachtae ams erdamr helehnachtadoorgotrokkrn/doo/gezopen. Ve. partp, ben nu ecut hel maal aaar. a4 uur op. Ep die dankernNS, oSze trein ging naa UtreUht ipt HaarHem, tmringlijers;B n

Neem er nog een! :D:D:D
 
Originally posted by SRurbanKID
Ik ben naar Amsterdam geweest, het was leuk :) totdat het ging regenen :|
idd die regen vepeste echt de hele zooi, maar DJ Jean draaide wel lache van 9 tot 10 @ museumplein. Moest eerst wel van dik hout en Rowen Heze uitzitten :|.
 
Last edited:
Originally posted by Casper
Ben net thu s van nachtae ams erdamr helehnachtadoorgotrokkrn/doo/gezopen. Ve. partp, ben nu ecut hel maal aaar. a4 uur op. Ep die dankernNS, oSze trein ging naa UtreUht ipt HaarHem, tmringlijers;B n


hmmmmm, kan me niks herinneren volgens mij is dit een foutje in database 8P
 
Back
Top