Wat een te kut gare nacht, ik ben net weer thuis. Was overal saai...Dus hoorden we dat er nog ergens een feest was, dus wij zoeken. Op een gegeven moment riep een marokkaan van rond de 25-30 ofzo ons. jongen achterop d8 dat hij em kende, dus we gingen,maar die gast gooide flesdop tegen m'n hoofd en zei dat we weg moesten gaan.(GGgaa wegggg Gggaa weggg) Nouja, ik omgedraaid doorrijden, maja, ik kon het niet pikken, dus ik draai terug. Zet m'n scooter bij Kebabzaak en ging naar binnen en die gast kwam mee naar binnen. Die gast opeens van: Rustig rustig, moet je coke??? tegen mij :? En die gast bij me begon opeens van: Wat rustig??!!, net was het wel anders he!!.
Opeens duwt die marokkaan hem zachtjes, maar ik d8 dat er nog een klap zou volgen, dus ik duw die gast met volle kracht weg, hij vloog gewoon over een tafel, en toen liep ik nog naar em toe, ik wou em serieus klappen geven, Gooit die een fles water tegen m'n gezicht en rent die opeens weg, ik achter hem aan + een harde kick in z'n rug...Daarna was het opgelost
Dit is overigens m'n 1ste ruzie in 4 jaar ofzo :X Oke, misschien wel vd 1 kant eigen schuld; maar bij mij zit het zo: Ik doe niemand iets/zoek geen ruzie, dus moeten ze ook niet bij mij doen, anders krijgen ze problemen.
Maja, ik ga sowieso bijna nooit opstap, maar dit is een vd vele redenen: op 1 hoek staat iemand te kotsen, andere hoek ruzie, andere hoek dealers, andere hoek smokers enz...Ik vind het gewoon niks.