Wanneer is het weer luilak? En wat gaan we doen?

Ik heb er zin in :p Dit zo udan de eerste keer worden voor mij. Ik ga denkk zonder uitlaat rijden (vernielen etc. vink voor dikke :L en dit kan niet veel kwaad maar is toch leuk) ;)

EDIT: Sorry voor kickje :rolleyes: iemand mailde mij het adres dus kdacht dat het een recent topic was.
 
Schade aanbrengen etc. is wel behoorlijk :L Maar herrie maken is niet erg als het maar 1 dag per jaar is. Normaal rij ik met totaal std begrensde Aerox dus normaal altijd sociaal enzo ;)
 
En dan zeggen de mensen uit het Noorden dat carnaval nutteloos is :S

Maja ik heb toch liever carnaval als dingen moetwillig slopen.

Zo heeft iedereen zn eigen dingen.............

Tim
 
Dub said:
Tis vast weer binnekort, aangezien het topic zowaar ongeveer 1 jaar oud is.

Zondag weer dacht ik...

Luiklak heb ik nooit aan mee gedaan, kansloze zooi. Ik blijf lekker in me bed liggen hehe... Ben trouwens nog nooit wakker geworden door luilak. Kun je na gaan hoe goed ze hier zijn :L
 
ik herrinnerde me van vorig jaar (gesprekken @ msn) dat het zo'n beetje door heel nl word gedaan.

Voornamelijk kleinere steden/dorpen.

Wat mij bekend is is dat ze bij Gorinchem kalkwater op ramen doen om het lekker donker te maken binnen (minder fijn voor de mensen die er wonen, maar een straal water en het is schoon).

BIj Hendrik-ido-ambacht reden wat gasten rond op scooters (Blade en Nys destijds met demper, vonden dat ie al genoeg kabaal maakte)...

Hier bij mij in Waalwijk heb ik er nog nooit van gehoord, maar goed, ik woon dan ook afgelegen, wonen niet veel mensen in het winkel centrum hier :)
 
mhr-skippy said:
als zo`n :L iets van mij sloopt voor de lol , dan sloop ik die :L terplekke

Dat is inderdaad wel ontzettend stoer om the doen ja :)


Ik blijf dit jaar gewoon lekker pitten iig, auto in de garage i.v.m eiren-overlast :rolleyes: en lekker uitslapen *D
 
Ray B said:
Op zondag ochtend, hoer vezinnen ze het.

Weer die kut kinderen door de straat.
fiets ik net terug naar huis van me werk :+
hele nacht gewerkt in discotheek, meteen maar even mensen lastig vallen denks 8P

behooooorlijk kansloos gedoetje als ik dat zo lees.
 
nog nooit van gehoord hiero in maastricht, ben blij ook, zoals ik het nu lees, en ze zouden bij mij in de buurd bezig zijn zou ik me dik ergeren.

nu rijden ze zonder demper, volgens jaar zeker 30 scoots met speed setups zonder demper door de straat :p dat geeft pas een geluid ( hint ) :p
 
Ossje said:
Zondag weer dacht ik...

Luiklak heb ik nooit aan mee gedaan, kansloze zooi. Ik blijf lekker in me bed liggen hehe... Ben trouwens nog nooit wakker geworden door luilak. Kun je na gaan hoe goed ze hier zijn :L

Even een correctie.

Luilak is aankomende nacht/ochtend...
 
Back
Top