wanneer komt de HOW-TO

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

HOW-TO VAN EEN MEETING:rolleyes: |(

dude

fix een locatie,licentie,en be creative!

regel een testbank ofzow als je het grootst wilt doen,vraag rond aan mensen of ze je diensten willen verlenen etc.

wil je egt een grote doen,dan heb je een geod team nodig.

gwoon een kleune amateur meeting met zon 100 man,dan gwoon locatietje en proberen te zorgen dat r geen ongelukken gebeuren.

maarja,like you said,slotjuh:D
greets

Lyco
 
maar goed maakt ook niet uit.....
ik vroeg me af hoe je een meeting kunt organiseren in een plaats. hoe moet je dit alles aanpakken. en waar moet je je aanknopingspunten dan beginnen...
 
dat was ik zeker wel van plan. maar dan moet je wel met een heel goed idee bij de politie komen lijkt me. want als je zegt: we willen een scootermeeting houden.
zeggen hun wanneer
jij weer: uuuhhmzzzz dat weten we nog niet maar we willen eerst weten of het van jullie mag


dan zeggen ze echt niet van okay is goed.
daarom wil ik het eerst ff zo voorbereiden en met personen die al wat meer ervaring erin hebben....
 
probeer volwassen en profesioneel over te komen. en ga naar het gemeentehuis.

een groep georganiseerde 18 jarige krijgen eerder licentie,dan een bende scheurgrage 16 jarigen:)

testbank kun je proberen te lenen bij een dealer in de buurt,maar ook dit is moeilijk.

samengevat: laat het egte werk over aan de pro's,zoals Razma e.d.

Ik doe ook met vriendenkring SSR meetings houden hier in maastricht.

wij doen gwoon flyers uitdelen etc,zorgen dat er iemand in auto is met een gereedsschap kits,mochten er problemen ontstaan,en een goede locatie vinden waar weinig verkeer is

zo veel mogelijk proberen de mensen rustig te houden,en de meeting vooral actief en leuk te houden.

maarja,licentie en testbank is ons nog niet gelukt helaas:(

greets

Lyco
 
bij ons in er eigenlijk maar 1 keer in het jaar iets bijzonders. de feurdag maar het heeft ook nog de tijd....

willen gewoon informatie verzamelen en een beetje kijken hoe het moet enz.. staat nog helemaal niks vast. zijn een beetje aan het rondkijken hoe we alles kunnen en zouden moeten doen...
maar als we er goeie info over krijgen hoe het moet.

maar waar moet je dan bij het stadhuis gaan vragen.....
want dan kom je weer bij een punt....
of zou je eerst bij de politie na moeten vragen.
en hoelang is ongeveer de tijd dat ze erover doen of het wel of niet mag (gemiddeld) ??
 
Mja, als wij jou moeten gaan uitleggen hoe je een meeting moet organiseren, is het voor je eigen bestwil dat ik dit sluit :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top